کد خبر: ۱۸۹۷۵
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
وزارت کشور اعلام کرد یکی از افرادی که با حوادث اخیر مدرسه ها دستگیر شده، به دست فرزندش مواد تحریک کننده‌ای را داخل مدرسه فرستاده و با انتشار آن میان دانش آموزان، از بدحالی آنها فیلم گرفته است.
به گزارش جدید پرس:

 وزارت کشور در بیانیه جدیدی که در مورد حوادث هفته‌های گذشته مدرسه‌ها صادر کرده، از شناسایی و دستگیری تعدادی از افراد در ۶ استان خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان رضوی و البرز خبر داد.

وزارت کشور گفته بر اساس اطلاعاتی که در مورد یکی از تیم‌های ۴ نفره به آنها دست یافته، سه نفر از این تیم سوء سابقه از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر دارند و ارتباطشان با رسانه‌های معاند خارجی که نقش برجسته‌ای در اغتشاشات و جنگ ترکیبی اخیر داشته اند، محرز شده است.

در این بیانیه آمده که یکی از اعضای این تیم با انتقال مواد تحریک کننده از طریق فرزندش به داخل مدرسه و انتشار آن، پس از بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان «بلافاصله از آنها در داخل مدرسه و بیمارستان فیلم گرفته و صحنه بدحالی را برای رسانه‌های معاند ارسال می‌کند.»

وزارت کشور همچنین افزوده که ارسال این فیلم‌ها با هدف سناریوی ایجاد هراس و دلهره در ملت، دانش آموزان و به تعطیلی کشاندن مدرسه‌ها بوده است.

این وزارتخانه از والدین دانش آموزان خواست تا توصیه‌های لازم را به فرزندانشان برای رفع نگرانی و اضطراب بدهند و با مدیران، کارکنان و معلمان مدارس همکاری کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها