کد خبر: ۱۸۸۵۴
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال برای آینده حرفه‌ای خود، چهار راه پیش‌رو دارد.
به گزارش جدید پرس:

سید محمد ناظم‌الشریعه که شش سال روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران نشست و همراه با این تیم به دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا و یک مدال برنز جام جهانی دست یافت، سال گذشته فعالیت خود را در تیم ملی عراق آغاز کرد.

عراقی‌ها با وجود نایب قهرمانی در جام کشورهای عربی و صعود به رتبه هشتم رده‌بندی کشورهای آسیایی فوتسال جهان، همراه با ناظم‌الشریعه نتوانستند از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2022 صعود کنند.

قرارداد یک ساله سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان با فدراسیون فوتبال عراق نیز نهم اسفند به پایان رسید، اما ناظم‌الشریعه همراه با تیم ملی عراق اخیراً اردویی تدارکاتی در مراکش پشت سر گذاشت که ثمره آن، یک تساوی و یک شکست مقابل تیم ملی مراکش و غلبه بر استونی بود.

با وجود تداوم همکاری بدون قرارداد جدید، مربیان ایرانی تیم ملی عراق از برخی مسائل مانند شرایط سخت‌افزاری موجود در این کشور رضایت ندارند و ممکن است به همکاری خود با کشور همسایه پایان دهند. ناظم‌الشریعه از فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرده، اما با پیشنهادهایی برای هدایت تیم‌های ملی کویت و ازبکستان نیز روبه‌رو شده است.

مربی 53 ساله تیم ملی عراق همچنان مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال این کشور دنبال می‌کند، اما صحبت‌های مقدماتی را با مسئولان فدراسیون کویت و ازبکستان انجام داده است. در عین حال یکی از کشورهای نه‌چندان مطرح فوتسال از قاره آمریکای جنوبی، پیشنهاد خود را برای عقد قرارداد با ناظم‌الشریعه ارائه کرده که هنوز به مرحله مذاکره نرسیده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها