کد خبر: ۱۸۷۹۴
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
با وجود آن که موعد سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا مشخص شده، اما نخست وزیری این رژیم با معضل بایکوت وی توسط خلبانان صهیونیست مواجه شده است.
به گزارش جدید پرس:

 رسانه‌های عبری زبان از جمله روزنامه یدیعوت احارانوت و شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی درگزارش‌‌هایی خبر دادند، با وجود آن که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و همسرش سارا به همراه هیئت عالی‌رتبه‌ای پنج شنبه پیش رو به رم پایتخت ایتالیا سفر کند اما هنوز هیچ خلبانی حاضر نشده است، هدایت هواپیمای وی را تا این مقصد به عهده بگیرد.

به نوشته این رسانه‌ها در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.

در ادامه گزارش آمده است، شرکت مسافربری رژیم صهیونیستی (ال عال) حتی مجبور شد، فراخوانی را در میان خلبانان خود منتشر کرده و خواستار داوطلبانی برای انجام این سفر شود اما هیچ یک از خلبانان این خطوط هوایی حاضر نشدند، به این فراخوان پاسخ دهند و همچنان به آن بی اعتنا هستند.

به نوشته رسانه‌های صهیونیست، روز به روز اعتراضات علیه تغییراتی که در قوانین قضائی اسرائیل توسط نتانیاهو و کابینه‌اش به وجود آمده است، ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و مشکلات بیشتری را برای کابینه او و کل اسرائیل به وجود می‌آورد و اکنون نتانیاهو و همسرش به چنان سطح از منفوریت در جامعه اسرائیل رسیده‌اند که هیچ خلبانی حاضر نیست حتی هواپیمای حامل آنها را تا رم هدایت کند.

در همین راستا رسانه‌های عبری زبان صبح امروز یک شنبه هم اعلام کردند، 37 نفر از 40 خلبان احتیاط اسکادران 69 نیروی هوایی ارتش (رژیم صهیونیستی) که برای انجام یک رزمایش به یگان‌ خود فراخوانده شده بودند، در اعتراضات به اقدامات کابینه نتانیاهو حاضر به حضور نشدند، این در حالی است که ژنرال تامیر بار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هفته پیش از نظامیان خود ملتمسانه خواسته بود به روند اعتراضات و اعتصاب‌های اعتراض آمیز علیه سیاست‌های تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو نپیوندند و در محل یگان‌های خود حاضر شوند.

این 37 خلبان جنگی ارتش رژیم صهیونیستی جمعی واحد "پتک" هستند که برای حمله به اهداف دور برد آموزش دیده‌اند.

هاارتص به نقل از ژنرال ایتان بن الیاهو فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هم نوشت: باید منتظر پیوستن واحدهای دیگری از نیروی هنوایی اسرائیل به اعتراضات نسبت به سیاست‌های کابینه نتانیاهو باشیم، این پدیده همچون آتشی در خرمن درحال گسترش است و این بحران به طور حتم به شکل بی سابقه‌ای موجب تضعیف نیروی هوایی می‌شود.

این اقدام خلبانان با واکنش اعضای کابینه رژیم صهیونیستی مواجه شده است  و گالیت دیستال آتابریان، وزیر اطلاع رسانی کابینه نتانیاهو در واکنش به این اقدام در تویتر خود، خلبانان را غیر وطن پرست توصیف کرد و افزود ،آنها حتی صهیونیست هم محسوب نمی‌شوند.

وی مدعی شد آنها به طور حتم بهترین خلبانان ما نبوده و حتما جایگزین‌های زیادی برای آنها خواهیم داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها