کد خبر: ۱۸۷۲۱
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
پسر جوانی در دعوای والدینش و جدایی آنها طرف مادرش را گرفت و پدر خود را کشت.
به گزارش جدید پرس:

چند روز قبل مأموران پلیس در یکی از محله‌های حاشیه‌ای کرمانشاه جسد مردی را کشف کردند که بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیده بود.

مأموران در نخستین گام توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. او مردی ۴۳ساله بود که به تازگی از همسرش جدا شده بود. تحقیقات درباره زندگی شخصی این مرد نشان می‌داد که او پسری ۱۸ساله دارد که در جریان اختلافات او و همسرش، از مادرش حمایت می‌کند و بعد از جدایی آنها نیز همراه مادرش است.

چند نفر پیش از این پدر و پسر را هنگام جروبحث و حتی درگیری دیده بودند و همین موضوع موجب مطرح شدن فرضیه قتل پدر به‌دست پسر شد.

در این شرایط بود که پسر ۱۸ساله بازداشت شد و درحالی‌که زمان زیادی از آغاز بازجویی‌ها نگذشته بود به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت چون پدرش قصد ازدواج مجدد داشته او را به قتل رسانده است.

متهم به قتل ۱۸ساله در اعترافاتش گفت:‌ پدر و مادرم بعد از مدت‌ها اختلاف از یکدیگر جدا شدند و پدرم قصد داشت با زن دیگری ازدواج کند. من بارها با او صحبت کردم تا شاید از تصمیمی که گرفته بود منصرف شود اما فایده نداشت.

او در ادامه گفت: پدرم نه‌تنها می‌خواست ازدواج مجدد کند، بلکه می‌خواست من و مادرم را هم از خانه بیرون کند و به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. ساعت ۱۱ شب با کلت کمری که تهیه کرده بودم سراغ پدرم رفت. برای آخرین مرتبه از او درباره تصمیمش سؤال کردم و وقتی فهمیدم که او حاضر نیست از تصمیمی که گرفته کوتاه بیاید چندین گلوله به او شلیک کردم.

سرهنگ علی کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در این‌باره گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک اسلحه با ۲تیغه خشاب کشف شد و هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها