کد خبر: ۱۸۷۱۷
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مهاجم جدید پرسپولیس برای عبور از عملکرد ضعیف خود کار سختی در پیش دارد و باید دید که کادرفنی سرخ‌ها تا چه زمانی به بازیکن برزیلی فرصت خواهند داد؟
به گزارش جدید پرس:

بدیهی است که فقط با ۳ یا ۴ بازی نمی‌توان هیچ فوتبالیست تازه‌واردی را در تیمش قضاوت کرد اما فعلا استارت لئاندرو پریرا در پرسپولیس چندان قابل‌قبول و دلنشین نبوده است.

مهاجم برزیلی سرخپوشان در نخستین تجربه‌اش، دقایق کوتاهی در جریان شکست مقابل هوادار به میدان رفت و موقع خروج از زمین هم گلوله برفی خورد! او مقابل سپاهان در جام حذفی هم به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و اگرچه یک پنالتی گرفت و موجب اخراج سیاوش یزدانی شد، اما در عین حال یک موقعیت تک به تک کامل را هم به شکل عجیبی از دست داد.

در بازی سوم با نفت مسجدسلیمان سرانجام نوبت به نخستین حضور پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس رسید. او زوج عیسی آل‌کثیر در خط حمله شد، اما طی ۸۷ دقیقه حضورش در میدان به ندرت در موقعیت گل قرار گرفت و از زمین بیرون رفت. پس از آن بود که به شکل طعنه‌آمیزی، مهدی عبدی به‌عنوان جانشین پریرا توانست نخستین گل فصلش را به ثمر برساند و اشک شوق بریزد.

بیشتر هواداران در فضای مجازی هنوز حامی پریرا هستند و عقیده دارند توپ‌های خوبی به او نمی‌رسد. با این حال ممکن است کادرفنی به همین اندازه بردبار نباشد؛ مخصوصا که شیخ دیاباته هم دیر یا زود بهبود خواهد یافت. در مجموع پریرا برای پایان دادن به روند عملکرد بسیار ضعیف برزیلی‌ها در پرسپولیس، کار سختی دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها