کد خبر: ۱۸۶۷۳
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
پرسپولیس و سایپا، در لیگ برتر فوتبال زنان، فصل آتی تیم‌داری خواهند کرد.
به گزارش جدید پرس:

درحالی که از سال گذشته شایعات زیادی در خصوص حضور سرخابی‌های پایتخت در فوتبال زنان به گوش می‌رسید؛ حالا منابع آگاه از حضور پرسپولیس در فصل آتی لیگ برتر خبر دادند و این احتمال را بیش از 90 درصد می‌دانند.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته در جریان مراسم خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و واگذاری آن‌ها به بورس، وزیر ورزش تأکید کرد که هر دو باشگاه در فصل آتی باید تیم زنان خود را راه‌اندازی کنند. اتفاقی که با واکنش سریع آجرلو مواجه شد و مدیرعامل سابق آبی‌ها از لیلا سادات محمدیان به عنوان معاونت زنان این باشگاه رونمایی و این وظیفه را به او محول کرد. در شروع فصل پانزدهم لیگ برتر زنان تا لحظات پایانی همه منتظر حضور سرخابی‌ها در این لیگ به ویژه باشگاه استقلال بودند که تکلیف معاونت زنان نیز در این باشگاه مشخص بود اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد.

حالا اما با پایان فصل پانزدهم، بار دیگر ماجرای حضور این دو باشگاه به حوزه زنان بر سر زبان‌ها افتاده است، البته با یک تفاوت؛ به گفته مسئولان این بار پرسپولیس عزم راسخ‌تری برای حضور در فصل آتی زنان دارد. در همین خصوص در چند ماهه گذشته یک بار حبیب‌الله شیرازی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران، در گفت‌وگو با "ورزش سه" از این موضوع پرده‌برداری کرد و خبر از توافقات لازم با حسین خبیری که عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است را اعلام کرد.

چندی پیش معاون زنان هیئت فوتبال استان تهران، یعنی منصوره سادات هاشمی نیز در گفت‌وگو با "ورزش سه" از انجام مذاکرات نهایی با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، برای حضور در لیگ برتر فصل آتی خبر داد. هاشمی در این مصاحبه گفت: من به عنوان یک مدیر، وقتی می‌گویم که به حضور این دو باشگاه در لیگ فصل آتی امیدوار هستیم، حتما اطلاعات دقیقی در این زمینه دارم. می‌توانم بگویم این موضوع به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده رخ خواهد داد و آقای درویش در این زمینه نظر مثبت و نهایی خودشان را به ما اعلام کردند.

اما پرسپولیس چگونه در لیگ برتر فصل آتی حاضر خواهد بود؟!
ماجرا از این قرار است که در فصل گذشته، دو تیم قهرمان (ستارگان تیکا تهران) و نایب قهرمان (وکان مهام آیریا) لیگ دسته اول فوتبال زنان، از استان تهران بودند و در فصل آتی در لیگ برتر حاضر خواهند بود. بر اساس اعلام یک منبع آگاه و موثق قرار است این دو تیم، امتیاز خود را به پرسپولیس و سایپا واگذار کنند و این انتقال‌ها تقریبا قطعی شده است. این منبع آگاه در خصوص حضور استقلال در لیگ فصل آتی گفت: به نظر نمی‌رسد که استقلال آن عزم راسخ را برای شروع این کار داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها