کد خبر: ۱۸۶۶۵
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
سخنگوی فراجا از دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد و گفت: ۱۸ هزار و ۷۷۹ سارق و مالخر دستگیر شدند.
به گزارش جدید پرس:

 سردار سعید منتظرالمهدی ضمن خطاب قراردادن آقایان و خانم‌های سابقه دارِ سارق، گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می‌پرورانند به هوش و به گوش باشند، که پلیس در کمین آن‌هاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت‌ها را آغاز کرده است.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: استفاده از پتانسیل گشت‌های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه‌ها، بهره برداری از ظرفیت عزیزانمان در پایگاه‌های بسیج و صد البته حضور مستمر و گشت زنی پلیسی پیاده و سواره از راهکارهای کاهش سرقت‌های خرد و کلان است.

وی ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضائی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقین سابقه دار مخصوصاً در ایام نوروز می‌تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

منتظرالمهدی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران از مرز تا مرکز، گفت: طی ۱۸ روز گذشته از شروع طرح که با دستور رئیس پلیس کشور در سراسر کشور آغاز شده تعداد قابل توجهی از سارقان سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۸ هزار و ۷۷۹ سارق و مالخر، کشف ۲۲ هزار و ۳۵۶ پرونده سرقت و استرداد تعدادی از اموال مالباختگان، انهدام باند سارقان مسلح خودروهای گران قیمت و انهدام باند جعل سند و فروش یک پلاک ثبتی به چندین نفر از دیگر مواردی بود که منتظرالمهدی به آن اشاره کرد.

وی شناسایی و دستگیری جاعلان و فروش املاک منابع طبیعی به یکی از بانک‌های کشور به ارزش دو تریلیون و ۶۰۰ میلیارد ریال، شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به هویت (ع- خ) به همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون را از دیگر اقدامات شاخص در این دوره ۱۸ روزه عنوان کرد.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مالخرهای عمده گوشی‌های مسروقه تلفن همراه و استرداد تعدادی از آنها به مال باختگان، انهدام باند سارقین موتورسیکلت به سرکردگی (ه- ت) و همچنین انهدام باند سارقان احشام نیز از آغاز طرح (۲۶ بهمن ماه) تا کنون صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: کشف پیش دستانه، شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان آدم ربا و همچنین دستگیری گروگانگیر و رهایی نوجوان گروگان حین خروج از مرزهای شرقی کشور از جمله اقداماتی است که تقدیر و تشکر خانواده‌ها را از فراجا در پی داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها