کد خبر: ۱۸۵۳۲
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.
به گزارش جدید پرس:

فدراسیون فوتبال هنوز درگیر انتخاب سرمربی تیم ملی است و هنوز به گزینه مورد نظرش نرسیده است. هفته گذشته مدیران فدراسیون فوتبال از ۷ مربی داخلی برنامه خواستند که به جز جواد نکونام؛ تمامی آنها این پیشنهاد را رد کردند.

حال از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می رسد که اعضای هیئت رئیسه با مدیران فدراسیون بر سر انتخاب مربی به اختلاف خوردند. گویا اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار داشتند فدراسیون فوتبال یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشد و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کند.

اعضای هیات رییسه معتقد بودند در شرایط فعلی امیر قلعه نویی معقول ترین گزینه برای هدایت تیم ملی محسوب می شود و اگر بپذیرد مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد، می توان با قلعه نویی کنار آمد.

آن ها اعتقاد داشتند اگر قلعه نویی هدایت تیم ملی ایران را بعد از مذاکره مستقیم با رییس فدراسیون نپذیرفت، می توان به گزینه های دیگر هم فکر کرد.

علاقه تاج به مربی خارجی

با اینکه مهدی تاج در مصاحبه اخیرش با صداوسیما از مشکلات جذب مربی خارجی گفت اما به نظر می رسد همچنان دلش با مربی ایرانی نیست و می خواهد یک خارجی را در راس هدایت تیم ملی قرار بدهد. او بعد از کی روش، ویلموتس بلژیکی را به ایران آورد و آن افتضاح در قرارداد این مربی و نتایج تیم ملی رخ داد. او پس از استعفا و بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ را برکنار و کی روش را روی نیمکت تیم ملی نشاند تا نشان دهد علاقه زیادی به مربی خارجی دارد. حالا از گوشه و کنار فدراسیون فوتبال خبر می رسد که مهدی تاج و دبیرکلش به دنبال جذب مربی خارجی هستند و گزینه هایی هم مطرح شده است.

گرچه هنوز اسمی به صورت رسمی اعلام نشده است اما مربیانی همچون، کالدرون، استراماچونی، فلیکس سانچز، مونتلا، خمس و مورایس گزینه هایی هستند که مدیران فدراسیون فوتبال شرایط آنها را بررسی کرده اند.

فدراسیون فوتبال بین سه راهی

نکونام گزینه محبوب بازیکنان تیم ملی

جواد نکونام نزدیک ترین گزینه ایرانی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است و شنیده می شود برنامه هایش را هم به مدیران فدراسیون فوتبال داده است. همچنین شنیده می شود چند بازیکن باتجربه تیم ملی از حضور او روی نیمکت ایران استقبال کردند و او را بهترین گزینه بعد از کی روش می دانند. نکونام نتایج خوبی با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گرفت اما استعفا او پیش از بازی مقابل الهلال کمی شرایطش را برای پذیرفتن این مسئولیت سخت کرده است.

پیش از جام جهانی و همزمان با حضور دوباره کی روش در تیم ملی، مربی پرتغالی از نکونام خواست تا به عنوان دستیار در کنار او در جام جهانی حاضر باشد اما سرمربی فولاد این پیشنهاد را رد کرد.

فدراسیون فوتبال بین سه راهی

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها