کد خبر: ۱۸۴۸۲
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
دفتر سخنگوی فراجا ضمن قدردانی از همراهی قوه‌قضائیه در رسیدگی به موضوع ضرب وشتم یک زن در مقابل مدرسه از تحویل بازداشت‌شدگان به دادسرا خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

دفتر سخنگوی فراجا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «افرادی که روز گذشته مرتکب رفتار ناشایست و خشونت آمیز با زنی در مقابل یک مدرسه شده بودند، با اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شدند».

دفتر سخنگوی فراجا ضمن قدردانی از همراهی قوه‌قضائیه در رسیدگی به این موضوع از تحویل بازداشت‌شدگان به دادسرا خبر داد و اعلام کرد که این پرونده در حال رسیدگی در دستگاه قضایی است.

اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره برخورد خشونت آمیز علیه یک زن

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه و درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه از تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.

واکنش عباس عبدی به ضرب و شتم یک مادر معترض به مسمومیت فرزندش

درپی این انتشار این ویدئو دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری جدی این موضوع خبر داد.

در اطلاعیه‌ای که شب گذشته منتشر شد، پلیس اعلام کرده بود که « کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته‌اند و فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخ داد مذکور، تیمی از افسران حرفه‌ای پلیس را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده است».

امروز نیز وزیر کشور در نامه‌ای به فرمانده فراجا بر پیگیری این موضوع تاکید و خطاب به سردار رادان گفت: «به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام کنید».

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها