کد خبر: ۱۷۹۵۷
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
جورج کلونی که به همراه برد پیت مشغول فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود یعنی «گرگ‌ها» در شهر نیویورک است، در خصوص رابطه جدید پیت با اینس دی‌رامون به او توصیه عاشقانه می‌کند.
به گزارش جدید پرس:

جورج کلونی در شرایطی که رابطه برد پیت و اینس دی‌رامون جدی‌تر می‌شود گفته از این که رفیقش در بحبوحه جنگ جدایی با آنجلینا جولی بالاخره کسی را پیدا کرده تا از او مراقبت کند بسیار هیجان‌زده است.

پیت ۵۹ ساله و دی‌رامون ۳۰ ساله ظاهرا چند ماه است که با هم دوست هستند و برای نخستین بار در کنسرت بونو در ماه نوامبر از آنها عکس گرفته شد. به نوشته دیلی میل به نقل از یک منبع که نامی از او برده نشده، جورج در رابطه جدید برد به او مشاوره عاشقانه می‌دهد و دوست دارد کسی را پیدا کند که واقعا از او مراقبت کند. به گمان جورج، اینس همانند برد است؛ چیزی که آنجلینا نداشت.

برد و جورج در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند و بر این اعتقاد هستند که «گرگ‌ها» می‌تواند برای هردوشان جایزه‌ به ارمغان بیاورد. «گرگ‌ها» یک فیلم دلهره‌آور آمریکایی در حال ساخت به نویسندگی و کارگردانی جان واتس با بازی جورج کلونی و برد پیت است که قرار است در اپل تی‌وی پلاس تحت کمپانی اپل اورجینال فیلمز منتشر شود.

برد پیت ستاره هالیوود که در حال حاضر دارای شش فرزند از همسر سابقش آنجلینا جولی است پیشتر گفته شده بود که ظاهرا دلش می‌خواهد که دوباره پدر شود. به نقل از این ستاره هالیوود عنوان شده بود که امیدوار است فرزندانش بفهمند او در نبرد با آنجلینا جولی اشتباه نکرده و آن پسر بد شیطانی که مادرشان از او برای آنها ساخته، نیست.

5815577

برد پیت در شرایطی که خود را برای یک زندگی مشترک جدید با اینس دی‌رامون آماده می‌کند باورها بر این است که او همچنین برای ترمیم رابطه آسیب‌دیده خود با بچه‌هایش مصمم است. برد پیت این امید را دارد که بتواند اوضاع را بهتر کرده و رابطه‌ای سالم با فرزندانش برقرار کند در حالی که ستاره بابیلون همزمان می‌خواهد بچه‌های بیشتری داشته باشد. آنجلینا جولی پیشتر ادعا کرده بود در پروازی در سال ۲۰۱۶ برد پیت با او رفتاری بسیار خشونت‌آمیز داشته و وقتی بچه‌هایش برای کمک به جولی تلاش می‌کردند برد گلوی یکی را گرفته و به صورت یکی دیگر از بچه‌هایش ضربه زده است.

5815575

در حالی که پرونده شکایت جولی از برد پیت به دلیل این رفتار به دلایلی که بیشتر مردم از آن بی‌اطلاع هستند دیگر پیگیری نشد، گزارش‌ها می‌گویند که برد پیت می‌خواهد با پشت سر گذاشتن گذشته رابطه تازه‌تری با بچه‌هایش آغاز کند. به تازگی یکی از نزدیکان پیت به National Enquirer گفته بود این بازیگر چیزی جز بهبود رابطه آسیب‌دیده‌اش با فرزندانش را دوست ندارد. به گفته او، برد پیت عمیقا فرزندانش را دوست دارد. به گفته این منبع، ستاره «روزی روزگاری در هالیوود» می‌خواهد دوباره پدر شود. این منبع همچنین گفته برد پیت ۵۹ ساله در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل یک خانواده جدید است و اینس دی‌رامون در زمان حاضر یک گزینه اصلی برای اوست.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها