کد خبر: ۱۷۴۰۰
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
دومین روز از اجرای صحنه‌ای پاپ جشنواره سی‌وهشتم موسیقی فجر، با کنسرت «مسعود صادقلو» آغاز شد. اجرایی که بسیاری از دوستداران این خواننده، انتظار دیگری از آن داشتند اما در عمل، با اتفاق دیگری مواجه شدند.
به گزارش جدید پرس:

نخستین موردی که در کنسرت صادقلو، احساس می‌شد، غمگین بودن بیش از اندازه خواننده بود. آهنگ‌ها حس نداشتند و این اجرا، با روحیه سرد و برخورد منقبض خواننده، موجبات تعجب بسیاری از افراد حاضر در سالن را فراهم آورد.

صادقلو، کنسرت خود را با آهنگ غمگین شروع کرد، آهنگ‌های دوم و سوم هم به همین ترتیب، غمگین بودند و از همان ابتدا می‌شد صدای مخاطبان داخل سالن را شنید که با صدای بلند از خواننده می‌خواستند تا شادش کند.

کنسرت ۵۵ دقیقه‌ای

خیلی عجیب بود که صادقلو بدون توجه به این درخواست‌ها، اگرچه در ادامه، چند کار شاد هم اجرا کرد اما تقریبا لبخند به لب نیاورد و با روحیه‌ای غمبار، فقط خواند. این رویکرد سبب شد تا وی ۱۴ آهنگ را در کمتر از ۵۵ دقیقه بخواند و رکورد کمترین مدت زمان کنسرت را به خود اختصاص دهد.

با این حال، اولین مشخصه کنسرت صادقلو، غمگین بودن شدید او در حین اجرا بود که هیچ حس خوشایندی را به مخاطب منتقل نکرد، به‌طوری‌که نتوانست شبی خاطره‌انگیز برای دوستدارانش بسازد.

همچنین برخی رفتارهای خواننده در طول اجرا نیز با این گفته او در تناقض بود. مثلا وقتی برخی طرفداران، برای خواننده محبوبشان، فریادهای بلند می‌کشیدند، وی می‌گفت که «من نگرانم برات» یا وقتی آهنگ مسکن را می‌خواند، به مخاطبان گفت که انگار زورتون میاد یه «بیا بیا» بگین، ما داریم اینجا خودمونو ... او سپس اجرای این آهنگ را متوقف کرد و به گروهش گفت که این آهنگ را از ابتدا بزنیم تا ببینیم می‌گویند «بیا بیا» یا نه.

این خواننده‌ رکورد آهنگ‌های غمگین را زد | قطع شدن میکروفون در اجرای زنده و...

وقتی آهنگ هوس‌باز را خواند

همواره عرف است که خوانندگان در انتهای کنسرت خود، از مخاطبان می‌پرسند که کدام آهنگ را دوباره بخوانند و یا به رای مخاطبان احترام می‌گذارند و آهنگی که مردم یک‌صدا آن را فریاد می‌زنند را دوباره می‌خوانند. اما در اجرای شب گذشته صادقلو، وی نه از مخاطبان چیزی پرسید و نه مردم، به گمان اینکه کنسرت به این زودی‌ها تمام نمی‌شود، آهنگ درخواستی خود را اعلام نکردند که ناگهان صادقلو، بدون هیچ مقدمه‌ای، شب آهنگی را برای دومین باز خواند، خداحافظی کرد و رفت.

صادقلو در یک بخش از کنسرت خود، خیلی بی‌مقدمه گفت: من دوست دارم ایران از همه لحاظ سرآمد باشد. از نظر ثروت و سلامتی و هر چیز خوب. این صحبت‌ها، با استقبال خوب مخاطب مواجه شد.

اما این اجرا، فارغ از موارد عجیب خود، خالی از حاشیه هم نبود. در حین اجرای آهنگ دوم، میکروفن قطع شد. برق صحنه برای یکی، دو دقیقه قطع شد تا این نقص برطرف شود. همچنین در حین اجرای یکی از قطعات، ساز یکی از نوازنده‌ها به زمین افتاد که برای این اتفاق نیز وقفه‌ای کوتاه در اجرا به وجود آمد.

صادقلو در این اجرا، آخرین آهنگ منتشرشده خود یعنی تو یه نفر را که چند روز پیش به بازار عرضه شده بود، اجرا کرد که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

همچنین وی وقتی آهنگ هوس‌باز را خواند، رو به مخاطبان کرد و گفت که این، یک آهنگ قدیمیه و من از قدیم بودم. صادقلو در این اجرا، آهنگ‌های رفت، دیوونه‌بازی، آخر شب، تو یه نفر، شب آهنگی، خفگی، زده بارون، چتر، یار قدیمی، بی‌عاطفه، مسکن و هوس‌باز را اجرا کرد.

نکته کنسرت شب گذشته، آهنگ‌های خوبی بود که اجرا شد. آهنگ‌هایی که تماما جزو کارهای شاخص خواننده محسوب می‌شوند اما اینکه چرا صادقلو، با چنین روحیه‌ای به کنسرت آمد و چنین رفتاری را با مخاطبان خود پس از ۷، ۸ ماه دوری انجام داد، مواردی است که خیلی از حضار داخل سالن خوشحال خواهند شد که خواننده محبوبشان هر چه زودتر به آنها پاسخ دهد.

این خواننده‌ رکورد آهنگ‌های غمگین را زد | قطع شدن میکروفون در اجرای زنده و...

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها