کد خبر: ۱۷۲۸۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به ربودن درختان در جنوب تهران کرده بود خبر داد و گفت که در ماموریتی دیگر نیز یک سارق حرفه‌ای پارکینگ منازل مسکونی بازداشت شده است.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس شهر ری در روزهای اخیر پرداخت و گفت:‌ به دنبال دریافت گزارش‌هایی از سرقت چوب و درختان از بوستان‌ها و پارک‌های واقع در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۱ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصدهای میدانی و بررسی پیک جرائم با پوشش محل‌های جرم خیز سارق را درحال قطع درختان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه این فرد در جریان انجام یک عملیات پلیسی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد شش اصله درخت قطع شده نیز کشف و ضبط شد.

جلیلیان با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها گفت که اقدام به قطع و سرقت درختان در محدوده شهرری کرده و درختان را در بازار سیاه به فروش رسانده است. او به چندین فقره سرقت و قطع درختان شهری اعتراف کرد.  

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در محدوده دولت‌آباد شهرری خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از مشاعات منازل مسکونی و انباری‌ها در دولت آباد شهرری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی  قرار گرفت و تیم عملیاتی آن یگان با پیگیری ویژه و هماهنگی‌های لازم رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه ماموران از طریق بازبینی دوربین‌ ساختمان‌ها نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند، گفت:‌ در ادامه ماموران سارق را در حین سرقت دوچرخه در یکی از ساختمان‌های این محدوده مورد رویت قرار داده و دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به چهار فقره سرقت معترف شد، گفت:‌ تاکنون دراین خصوص دو شاکی به کلانتری مراجعه و شناسایی دیگر مالباختگان در دستورکار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار دارد. متهم نیز برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا تحویل داده شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها