کد خبر: ۱۷۱۷۱
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاریس سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
به گزارش جدید پرس:

پس از سه شکست متوالی از جمله دیدار شب گذشته برابر بایرن، هواداران پاریس سن ژرمن روزهای بسیار بدی را تجربه می کنند که این ایام تلخ، با یک خبر شوکه کننده دیگر وضعیت آنها را بدتر کرده است: لیونل مسی در حال حاضر علاقه ای به تمدید قراردادش ندارد.

روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که علاقه لیونل مسی به ماندن در پاریس سن ژرمن و تمدید قراردادش با غول فرانسوی، هر روز نسبت به گذشته، کمتر می شود.

این روزنامه نوشت که روز چهارشنبه دیداری بین پدر لیونل مسی به عنوان مدیربرنامه های او و مدیران پاریسی انجام شد. در حال حاضر، کاپیتان قهرمان جام جهانی 2022 قطر، همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را نپذیرفته است.

اکیپ در این گزارش نوشته است که داستان بین لیونل مسی و پاریس سن ژرمن همیشه با خطوط نقطه چین نوشته می شود. پس از امید به امضای قریب‌الوقوع تمدید قرارداد، باشگاه پایتخت نشین همچنان در مورد نتیجه این پرونده اطمینان ندارد.

بزرگترین روزنامه ورزشی فرانسه می نویسد در جلسه ای که امروز و تنها یک روز پس از شکست پاریس برابر بایرن برگزار شد، خورخه، پدر مسی، پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفت تا بدین ترتیب، برنده هفت دوره توپ طلای فوتبال جهان، بیشتر از قبل به درهای خروج نزدیک شود.

به گفته منبع نقل شده، قرار بود دیدار پدر مسی و مدیران پاری سن ژرمن بیش از یک ماه پیش برگزار شود که این اتفاق رخ نداده بود. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی PSG، پیشنهاد تمدید قرارداد را به مدت یک سال دیگر ارائه کرد، اما این پیشنهاد از سوی لئو رد شده است.

اکیپ همچنین نوشت برنامه ریزی برای برگزاری یک جلسه دیگر طی روزهای آینده و در جایی غیر از پاریس برنامه ریزی خواهد شد. به گفته نزدیکان پدر قهرمان جهان، درهایی که در طول جام جهانی برای تمدید قرارداد کاملا باز به نظر می رسید، به آرامی بسته می شود.

البته بحث رد شدن پیشنهاد تمدید قرارداد تنها خبر مهم اکیپ نیست بلکه این روزنامه مدعی شده که لیونل مسی برای رفتن به اینتر میامی وسوسه می شود.

فرانسوی ها می نویسند مسی در حال بررسی گزینه های دیگری نیز هست و به همین دلیل حداقل فعلا با پیشنهاد تمدید قرارداد و با ترکیب فعلی پاریس، موافقت نمی کند.

گزینه ای که اکنون توسط مسی برای فصل بعد مورد توجه قرار گرفته، اینتر میامی است. یک تیم در MLS به رهبری دیوید بکهام. اکیپ نوشته است که آرژانتینی و خانواده اش دوست دارند در ایالات متحده مستقر شوند و او دوران جدیدی را در حرفه ورزشی خود تجربه کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها