کد خبر: ۲۵۷۴۸
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
مایکروسافت استور به کمک هوش مصنوعی، خلاصه‌ای از بررسی‌های انجام‌شده توسط کاربران برای برنامه‌ها و بازی‌ها را ارائه خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۳ از افزودن هرچه بیشتر هوش مصنوعی به محصولاتش خبر داد که یکی از آن‌ها، مایکروسافت استور در ویندوز است. یکی از ویژگی‌های جدید مایکروسافت استور، AI هاب نام دارد که بهترین تجربه هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط توسعه‌دهندگان و مایکروسافت را به کاربران معرفی می‌کند.

به گفته مایکروسافت، این بخش به کاربران کمک می‌کند تا برای بهبود بهره‌وری، دستیابی به ایده‌های بهتر و کارهای دیگر بیشتر از هوش مصنوعی استفاده کنند. در این بخش از مایکروسافت استور برنامه‌هایی مانند Luminar و Neo به نمایش گذاشته می‌شوند.

هوش‌مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت

یکی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای مایکروسافت استور، افزودن خلاصه بررسی‌هاست. درحقیقت هوش مصنوعی خلاصه‌ای از بررسی‌های انجام‌شده توسط کاربران از برنامه‌ها و بازی‌ها را ارائه می‌کند. با این ویژگی دیگر نیازی به خواندن هزاران بررسی انجام‌شده برای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب نیستید و تنها با یک خلاصه کاربردی روبه‌رو می‌شوید. البته نمی‌دانیم مایکروسافت چگونه این خلاصه‌ها را بررسی می‌کند.

مایکروسافت همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. برای مثال با کلیدواژه‌های تولیدشده به‌صورت و تگ‌های جستجوی پیشنهادی روبه‌رو خواهند شد. درحقیقت هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند که برنامه‌هایشان بیشتر نمایش داده شوند و کاربران بیشتری با آن‌ها روبه‌رو شوند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها