کد خبر: ۲۵۶۰۳
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
از قرار معلوم کانن – Canon نیز می‌خواهد وارد بازار دوربین گوشی های هوشمند شود. این شرکت پرآوازه در پی همکاری با یک سازنده موبایل است.
به گزارش جدید پرس:

طی سال‌های گذشته، شاهد همکاری بسیاری از تولیدکنندگان دوربین نظیر زایس، لایکا و هاسل‌بلاد با برندهای سازنده گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. با این حال تاکنون رد پایی از کانن در بازار موبایل وجود نداشته است. اکنون خبر رسیده که این برند پرآوازه نیز در پی همکاری با یک سازنده گوشی هوشمند است.

کانن با کدامیک از تولیدکنندگان گوشی هوشمند همکاری خواهد داشت؟

براساس اطلاعاتی که از Digial Chat Station به بیرون درز کرده، به‌زودی شاهد استفاده از فناوری و لنز کانن در گوشی‌های موبایل خواهیم بود. با اینکه هنوز مشخص نیست شرکت Canon با چه برندی در این زمینه همکاری خواهد داشت، اما بدون شک ورود این غول دوربین‌سازی به حوزه گوشی‌های هوشمند خبری هیجان‌انگیز است.

عکس| غول دنیای دوربین‌سازی رسما وارد بازار موبایل می‌شود

 

ر این میان، همکاری کانن با شرکت‌های چینی اوپو، ویوو، وان‌پلاس و شیائومی بعید به‌نظر می‌رسد، زیرا آنها در حال شراکت با دیگر برندهای سازنده دوربین هستند. از سوی دیگر شرکت‌های سامسونگ، اپل، ایسوس، گوگل، هواوی، آنر، ناتینگ، موتورولا و ریلمی شریک خاصی در این حوزه ندارند که احتمال همکاری کنون با هر یک از آنها را تقویت می‌کند.

با این حال، سامسونگ، اپل و گوگل شرکت‌هایی نیستند که به‌دنبال چنین همکاری‌هایی باشند. با توجه به اینکه DCG، منبع افشاگر این مطلب در چین استقرار دارد، احتمالا یک شرکت چینی مانند آنر، ریلمی یا هواوی با کانن برای تقویت دوربین گوشی‌های هوشمند خود همکاری خواهد داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها