کد خبر: ۲۵۲۲۵
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
اپل جدیدترین هدفون توگوشی خود را با طراحی شفاف رونمایی کرد. این محصول با قیمتی کمتر از ایرپاد پرو عرضه می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

پس از افشاگری‌های فراوان، اپل سرانجام هدفون توگوشی جدید برند بیتس موسوم به +Beats Studio Buds را رونمایی کرد. استودیو بادز پلاس محتوای صوتی را با قدرت زیاد پخش می‌کند و بدنه‌ای شفاف دارد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل، هدفون جدید بیتس از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت (Transparency) پشتیبانی می‌کند و هر دو قابلیت به‌سادگی فعال می‌شوند.

حذف نویز فعال سروصدای اضافی محیط را می‌گیرد و حالت شفافیت مخصوص زمان‌هایی است که بیرون از خانه مشغول دویدن هستید. با فعال‌کردن حالت شفافیت، صدای محیط را نیز می‌شنوید.

سورپرایز شگفت‌انگیز اپل/ هدفون جدید با بدنه شفاف/ عکس

اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.

ایرباد جدید اپل با دستگاه‌های اندرویدی و آیفون به‌سادگی سازگار می‌شود و دستور «هی سیری» را می‌شناسد و ازطریق به‌روزرسانی OTA قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند.

اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند و به‌سادگی با دستگاه‌های اندرویدی جفت می‌شود. این ایرباد به‌لطف قابلیت Audio Switch به‌سادگی در بین دستگاه اندرویدی و کروم‌بوک و سایر دستگاه‌های سازگار جابه‌جا می‌شود.

بیتس استودیو بادز پلاس به‌تنهایی پنج گرم وزن دارد و وزن کیس به ۴۹ گرم می‌رسد. این هدفون از امروز با قیمت ۱۷۰ دلار در مدل‌های شفاف و مشکی و عاجی می‌توان تهیه کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها