کد خبر: ۲۵۱۲۹
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
رندرهای جدیدی از HTC U۲۳ Pro دردسترس قرار گرفته است که طراحی ظاهری این گوشی هوشمند را در دو رنگ به تصویر می‌کشند.
به گزارش جدید پرس:

رویداد بعدی HTC در ۱۸ می ۲۰۲۳ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. در این مراسم، احتمال دارد شاهد رونمایی گوشی هوشمند U۲۳ Pro باشیم.

در روزهای گذشته، چند گزارش درباره‌ی گوشی هوشمند بعدی HTC منتشر شده است و اکنون رندرهای این دستگاه دردسترس قرار گرفته‌اند.

افشاگر معروف خبرهای فناوری، ایوان بلس، رندرهای HTC U۲۳ Pro را در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است. این تصاویر گوشی هوشمند بعدی HTC را در دو رنگ نشان می‌دهند.

باتوجه‌به تصاویر فاش‌شده از HTC U۲۳ Pro، این گوشی هوشمند در رنگ سفید و قهوه‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد و امکان دارد نسخه‌ی خاکستری این محصول نیز معرفی شود.

HTC از مدل‌های قدیمی سامسونگ کپی‌برداری می‌کند!

طراحی پشتی HTC U۲۳ Pro شبیه مدل‌های قدیمی‌تر سری گلکسی S اولترا سامسونگ است. قاب پشتی این محصول میزبان دوربین چهارگانه‌ و لوگو جدید HTC خواهد بود و بخش جلویی آن نیز به نمایشگر تمام‌صفحه مجهز شده که دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول مرکزی آن قرار گرفته است.

گیزموچاینا می‌نویسد گوشی هوشمند HTC U۲۳ Pro به تراشه‌ی Snapdragon ۷ Gen ۱ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های HTC U۲۳ Pro می‌توان به نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، اندروید ۱۳، پشتیبانی از پلتفرم Viverse، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها