کد خبر: ۲۴۸۶۶
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (گوگل آی/او) با اعلامیه از قبل پیش بینی شده در رابطه با گوشی تاشو Pixel Fold خود موجی به راه انداخت.
به گزارش جدید پرس:

گوگل که برای اولین بار وارد حوزه گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود، به دنبال جذب علاقه‌مندان به حوزه فناوری است. اطلاعات فاش شده از این دستگاه که مدتی قبل‌ فضای حوزه فناوری و گوشی‌های هوشمند را برای معرفی و ورود آن آماده کرده بود، آن را قابل پیش بینی نشان داد.

با این حال، چیزی که کاربران آیفون قطعاً انتظار نداشتند این بود که گوگل پیشنهادهای ویژه‌ای را برای برخی از خریدهای جدید ارائه می‌کرد، که به وضوح نشان می‌دهد که شرکت گوگل قصد دارد تا توجه کاربران آیفون را به گوشی تاشو خود جلب کند و به دستگاه خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

 

پیشنهادات جذاب گوگل برای خرید پیکسل فولد ۷!

گوگل پیکسل فولد که قرار است ماه آینده با قیمت ۱۷۹۹ دلار عرضه شود، با پیشنهاد جالب دیگری برای جذب کاربران آیفون همراه شده‌است و آن هم ارائه یک پیکسل واچ رایگان با هرخرید است. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر شد، این ارزش های مبادله‌ای توجه همه را به خود جلب کرده است و از پیشنهادات معامله اپل و خدمات شخص ثالث پیشی گرفته است.

نادیده گرفتن ارزش های معاملاتی گوگل، به خصوص برای کاربران آیفون، سخت است. این شرکت اعتبار قابل توجه ۹۰۰ دلاری را برای معامله در آیفون ۱۴ پرو ارائه می کند که به قیمت یک آیفون ۱۴ پرو کاملاً جدید نزدیک می‌شود. برای آیفون ۱۳ پرو، گوگل اعتباری معادل ۸۵۰ دلار ارائه می دهد که به طور قابل توجهی بالاتر از پیشنهاد ۵۳۰ دلاری اپل است.

جالب اینجاست که خرید و فروش پیکسل ۷ پرو با پیکسل فولد، ۳۸۰ دلار اعتبار دارد، در حالی که خود پیکسل ۷ پرو با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این حرکت بر تعهد گوگل برای تبلیغ پیکسل فولد به عنوان یک دستگاه سطح بالا تاکید می‌کند. استراتژی جسورانه گوگل برای پرداخت بیش از حد برای معاملات آیفون، عزم آن را برای جلب نظر طرفداران آیفون و موفقیت پیکسل فولد نشان می‌دهد.

همچنان که گوگل وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود، کنجکاوی‌هایی را در خصوص ویژگی‌های پیکسل فولد و ارزش‌های تجاری آن را برانگیخته می‌کند. اما نکته‌ای که وجود دارد، زمان موفق شدن یا نشدن و جایگاه گوگل را در این زمینه نشان خواهد داد. عرضه پیکسل فولد قطعا برخی از مردم را ناراحت می کند، به خصوص در هند که در حال حاضر نمی توانند دستگاه را خریداری کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها