کد خبر: ۲۴۶۰۰
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
واتس‌اپ مشغول آزمایش روی نسخه‌ای از پیام‌رسان خود برای ساعت‌های هوشمند مجهز سیستم عامل به Wear OS ۳ است.
به گزارش جدید پرس:

نسخه ساعت هوشمند یکی از بزرگ‌ترین پیام‌رسان‌های جهان احتمالاً به‌زودی در پلتفرم Wear OS منتشر خواهد شد. واتس‌اپ ظاهراً مشغول آزمایش بتای نسخه‌ای از اپلیکیشن خود برای Wear OS ۳ است. این برنامه می‌تواند بخشی از قابلیت‌های نسخه موبایل ازجمله دسترسی به چت‌های اخیر، مخاطبان و ارسال پیام‌های متنی یا صوتی را فراهم کند.

به‌گزارش وب‌سایت WABetaInfo، برای استفاده از این اپلیکیشن روی گوشی‌های هوشمندی که از Wear OS ۳ استفاده می‌کنند، ازجمله گلکسی واچ ۵ و پیکسل واچ، باید جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ را روی گوشی خود نصب کنید. سپس این اپلیکیشن را روی ساعت خود نصب نمایید. حالا با یک کد هشت حرفی روبه‌رو می‌شوید که باید آن را درون نسخه موبایل واتس‌اپ وارد کنید.

واتس‌اپ روی ساعت‌های هوشمند چه قابلیت‌هایی خواهد داشت؟

واتساپ غوغا بپا کرد؛ دسترسی راحت بر روی ساعت‌های هوشمند

آن‌گاه فهرستی از گفت‌وگوهای اخیر در مقابل شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید به گزینه‌های Settings و Open on phone دسترسی داشته باشید. با کلیک روی هر کدام از چت‌ها می‌توانید پیام‌ها، تصاویر و غیره را ببینید. در پایین هر صفحه نیز می‌توانید به قابلیت ارسال پیام متنی و صوتی دسترسی پیدا کنید. امکان گوش‌دادن به پیام‌های صوتی نیز در این نسخه از واتس‌اپ فراهم شده است.

با نصب واتس‌اپ روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از داخل صفحه هوم ببینید که چند پیام خوانده‌نشده دارید. به‌علاوه، دو تایل برای مخاطبان و پیام‌های صوتی هم طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بلافاصله پیام صوتی ضبط نمایید.

 

 

واتس‌اپ روی ساعت هوشمند

واتساپ در ساعت هوشمند

واتس اپ Wear OS 3

واتس‌اپ روی ساعت هوشمند

عرضه پیام‌رسان واتس‌اپ برای Wear OS ۳ اهمیت زیادی دارد، چرا که بسیاری از کاربران این اپلیکیشن در ساعت‌های هوشمند با فقدان رابطی برای دستیابی به پیام‌های خود مواجه بودند. واتس‌اپ یکی از مهم‌ترین توسعه‌دهندگان شخص ثالث است که به توسعه برنامه برای پلتفرم ساعت‌های هوشمند گوگل مشغول شده است.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید برای دریافت واتس‌اپ بتا اقدام کنید و روی گوشی و ساعت هوشمند خود نسخه ۲.۲۳.۱۰.۱۰ یا بالاتر داشته باشید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها