کد خبر: ۲۴۴۳۷
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
اپل و سامسونگ سالانه ساعت های هوشمند خود را عرضه می کنند، در حالی که گوگل تمایل دارد در یک چرخه دو ساله به روز شود؛ به گفته یک منبع معتبر اما، گوگل یک چرخه عرضه سالانه در پیکسل واچ را آغاز خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

 می‌توانیم انتظار یک پیکسل واچ جدید را داشته باشیم که احتمالاً پیکسل واچ ۲ در کنار گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو در اواخر امسال نامیده می‌شود. بنابر برنامه‌های قبلی گوگل در رونمایی از پرچمداران خود، پیکسل ۸ و ۸ پرو باید در ماه اکتبر عرضه شوند.

ما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد Pixel Watch ۲ نداریم. با این حال، برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که بعید به نظر می‌رسد که طراحی کلی به شدت تغییر کند، فقط به جای آن، به طور بالقوه و امیدواریم با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های کوچک‌تر، اصلاح شود. شاید طراحی مشابه نیز به این معنی باشد که مکانیسم اتصال بند ساعت ثابت می ماند و به کاربران امکان می دهد نوارهای ساعت پیکسل فعلی را حفظ کنند.

عکس | ساعت هوشمند گوگل روی رقبا را کم می‌کند؟

از نظر قطعات داخلی، ممکن است شاهد نمایان شدن اسنپدراگون W۵+ با فرآیند تولید ۴ نانومتری باشیم و امیدواریم که پیکسل واچ بعدی با یک بار شارژ بیشتر دوام بیاورد. ما همچنین دوست داریم اندازه های مختلف ساعت را ببینیم، اما هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.

گوگل رویداد Google I/O را برای ۱۰ مه تنظیم کرده است، جایی که احتمالاً Google Pixel ۷a و Pixel Fold در آن معرفی خواهند شد. گوگل همچنین می‌تواند چند تیزر و اطلاعات اضافی را در دستگاه‌های دیگری مانند Pixel Watch ۲ ارائه کند. امیدواریم با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار احتمالی اکتبر، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها