کد خبر: ۲۳۵۹۹
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
توئیتر قصد دارد برچسب‌های بیشتری را برای تشخیص محتوای مغایر با قوانین و خط مشی این شبکه اجتماعی راه اندازی کند.
به گزارش جدید پرس:

توئیتر شروع به استفاده از برچسبی روی توئیت‌هایی که معتقد است قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می‌کند، کرده است.

وقتی توئیتر تشخیص می‌دهد توئیتی ممکن است خط‌مشی را نقض کند، دسترسی به آن را محدود می‌کند و برچسبی را با عنوان «محدودیت دید: این توئیت ممکن است قوانین توئیتر را در برابر رفتار نفرت‌آمیز نقض کند» اعمال می‌کند. این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده این برچسب‌ها را گسترش دهد تا انواع بیشتری از نقض سیاست‌ها را شامل شود.

این شبکه اجتماعی گفت: ممکن است با حذف توئیت‌های قانون‌شکن از نتایج جست‌وجو و همچنین از جدول‌های زمانی برای شما (For You) و فالوئینگ (Following)، دید قوانین‌شکن را محدود کند. چنین توئیت‌هایی ممکن است در پاسخ‌ها رتبه‌بندی کمتری داشته باشند و ممکن است نتوان به آن‌ها پاسخ داد، آن‌ها را بازتوئیت، نشانک یا به نمایه‌ها پین کرد.

توئیتر خاطرنشان کرد که ممکن است به اشتباه یک توئیت را به عنوان محتوایی که قوانین آن را نقض می‌کند برچسب گذاری کند، بنابراین نویسندگان چنین توئیت‌هایی می‌توانند با ارائه بازخورد به طور موثری نسبت به تصمیم خود اعتراض کنند. با این حال، این شرکت گفت که ممکن است بازخورد را تایید نکند یا دسترسی معمولی توئیت را بازگرداند.

این شرکت در زمان مالک فعلی یعنی ایلان ماسک، رویکردی سست‌تر برای اعتدال اتخاذ می‌کند، زیرا فلسفه «آزادی بیان، نه آزادی دسترسی» را اتخاذ کرده است. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها