کد خبر: ۲۳۳۳۶
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
در حالی که هنوز گوشی‌های سری شیائومی 13 تازگی دارند؛ اطلاعات و تصاویری از طراحی شیائومی 14 پرو – Xiaomi 14 Pro بیرون آمده است.
به گزارش جدید پرس:

مدت زیادی از معرفی شیائومی ۱۳ اولترا و هم‌قطارانش نگذشته؛ اما به‌تازگی، یکی از مقامات کمپانی چینی، درباره طراحی شیائومی ۱۴ پرو صحبت کرده است.

وی ژو، مدیر دپارتمان طراحی شیائومی، در پاسخ به کاربران شبکه‌های اجتماعی، طراحی گوشی 14 Pro را مشابه Mi 11 Ultra توصیف کرد. به‌گفته‌ی او، طراحی این گوشی نهایی شده و بسیار هم جذاب است.

طراحی شیائومی 14 پرو

 

اگر به‌خاطر نمی‌یارید، باید بگوییم که شیائومی می ۱۱ اولترا یک صفحه کوچک ثانویه در پنل عقب، برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، آب و هوا، کنترل موزیک و چیزهایی شبیه به این دارد. در واقع، می‌توان گفت که صفحه نمایش می بند ۵ را به آن اضافه کرده‌اند.

این دیوایس، دومین مدل Ultra شیائومی پس از می 10 اولترا بود و اولین تلاش کمپانی چینی برای ساختن یک گوشی متمرکز بر دوربین!

همچنین مانند شیائومی ۱۲ پرو، با پنل عقب سرامیکی روانه بازار شد.

فعلا اطلاعات دیگری از شیائومی ۱۴ پرو موجود نیست و این اولین باری بود که یکی از مقامات شیائومی، از آن اسم برد. انتظار می‌رود این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۳، با تراشه بعدی سری ۸ اسنپدراگون در چین معرفی شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها