کد خبر: ۲۲۱۱۴
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
سامسونگ در حال کار روی ساخت تبلتی تاشو به نام Galaxy Z Tab (گلکسی Z تب) است، این تبلت دارای سه صفحه نمایش خواهد بود، که می‌توان آن را به جلو یا عقب تا کرد. سامسونگ احتمال دارد تا اواخر سال ۲۰۲۳ از تبلت تاشوی گلکسی Z تب در کنار تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S۹ رونمایی کند.
به گزارش جدید پرس:

شرکت سامسونگ ممکن است یک سورپرایز جدید برای ما داشته باشد: ساخت یک تبلت تاشوی سه گانه. تب (تبلت) موسوم به Galaxy Z در صورت ساخت به بخشی از سری تاشوهای Z تبدیل خواهد شد. متأسفانه، اطلاعات کمی در مورد این دستگاه وجود دارد.  آیا مانند شایعات قبلی این تبلت از نوع تبلت‌های تاشوی دارای سه صفحه نمایش خواهد بود؟ این نامشخص و شاید حتی بعید است داشتن دو لولا به طور قابل توجهی پیچیدگی ساخت را افزایش می‌دهد.

در اینجا بر اساس طراحی از پتنتی که چند سال پیش توسط سامسونگ ثبت شده است، می‌توان حدس زد چنین تبلتی در صورت تولید چگونه ممکن است به نظر برسد. در این پتنت لولاهای دوگانه‌ای به چشم می‌خورد که به تبلت اجازه می‌دهد بسته به اینکه کاربر بخواهد صفحه نمایش را ببندد تا از آن محافظت کند یا یک صفحه نمایش کوچکتر با نسبت تصویر گسترده ایجاد کند، به جلو یا عقب تا شود.

رویای سامسونگ به واقعیت تبدیل می‌شود؟ | آخرین‌ اخبار از  تبلت تاشوی سه صفحه‌ای گلکسی


البته طرح‌های پتنت همیشه به واقعیت تبدیل نمی‌شوند، و طراحی تبلت تک لولا ساده‌تر خواهد بود،  سامسونگ در حال حاضر چهار نسل  گوشی تاشوی سری Z را دارد و تنها کاری که باید انجام دهد این است که اندازه الگوهای موبایلی را تا اندازه تبلت تغییر دهد.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از  گلکسی تب اس ۹، باید اطلاعات موثق تری در مورد خط تولید آینده سامسونگ به دست آوریم. همچنین، انتظار می‌رود اولین تلاش اپل در زمینه محصولات تاشو، یک آی‌پد باشد تا یک آیفون. مینگ چی کو تحلیل گران شناخته شده و آشنا به نوآوری‌هایی که در شرکت اپل انجام می‌گیرد، می‌گوید که این آی پد در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، بنابراین سامسونگ هنوز زمان دارد تا رقیب اصلی خود را در بازار شکست دهد. البته اگر تبلت تاشوی سامسونگ با سه صفحه نمایش در سال ۲۰۲۳ آماده عرضه نباشد، این دستگاه هم‌زمان با  رونمایی از گوشی‌های هوشمند گلکسی Z فولد ۶ و گلکسی Z فلیپ ۶ در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها