کد خبر: ۲۲۱۰۷
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
به تازگی مشخصات خانواده هواوی نوا ۱۱ – Huawei Nova ۱۱ فاش شده که از عزم این کمپانی برای تصاحب سهم بیشتری از بازار گوشی‌های میان رده خبر می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

در حالی که روزهای زیادی تا معرفی رسمی سری نوا ۱۱ هواوی فاصله نداریم، لیست مشخصات فنی این گوشی‌ها افشا شده‌اند. هواوی قصد دارد خانواده نوا ۱۱ را در قالب نوا ۱۱ – Nova ۱۱، نوا ۱۱ پرو – Nova ۱۱ Pro و نوا ۱۱ اولترا – Nova ۱۱ Ultra روانه بازار کند.

هواوی نوا 11

هواوی نوا 11

هواوی نوا 11

 

هواوی نوا ۱۱ ساده مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع OLED بوده که توسط شیشه مقاوم Kunlun از آن در برابر خط و خش و ترک خوردگی محافظت می‌شود. در قاب جلویی یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که با طراحی پانچ هول، گوشه صفحه نمایش جای گرفته است. اما نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی بهره می‌برند که آن هم با پنل OLED بوده و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی ثانویه در کنار سنسور ۶۰ مگاپیکسلی سلفی برخوردار شده‌اند. رزولوشن صفحه نمایش مدل اولترا ۱۲۲۰×۲۶۵۲ پیکسل بوده و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. چیپست این گوشی اسنپدراگون ۷۷۸G خواهد بود.

مشخصات فنی

تصویر با استفاده از ترجمه کامپیوتری از چینی به انگلیسی برگردان شده است.

نوا ۱۱ روی قاب پشتی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع RYYB در کنار سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق استفاده می‌کند. در مدل اولترا شاهد به کار گیری سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر ۱۰ سرعته هستیم که در مدل‌های پرو و ساده دیده نمی‌شود. همچنین قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه دیگر ویژگی انحصاری مدل اولترا به شمار می‌آید. هر سه گوشی خانواده هواوی نوا ۱۱ از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند اما در مدل ساده، باتری با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی و در مدل‌های پرو و اولترا با فناوری ۱۰۰ واتی شارژ می‌شوند. تعجبی ندارد اگر بگوییم هر سه محصول جدید چینی‌ها سیستم عامل Harmony OS ۳ را اجرا می‌کنند.

مشخصات فنی

هر سه گوشی جدید هواوی نوا ۱۱ در چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و سبز و با ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. نسخه سبز و مشکی در مدل پرو و اولترا با قاب پشتی از جنس چرم ساخته می‌شوند که کلمه NOVA به صورت نقش برجسته روی آن درج شده است. هواوی سری جدید محصولات میان رده خود را در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها