کد خبر: ۱۹۷۷۹
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
سرویس اشتراکی دولینگو مکس با هزینه ماهانه 29.99 دلار، دو ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی «Roleplay» و «Explain My Answer» را ارائه می‌کند.
به گزارش جدید پرس:

دولینگو (Duolingo)، اپلیکیشن محبوب یادگیری زبان، از سرویس اشتراکی جدیدی به نام Max رونمایی کرده است که از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جدید GPT-4 شرکت OpenAI بهره می‌برد. قیمت دولینگو مکس ماهانه برابر 29.99 دلار یا سالانه برابر 167.99 دلار است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی در دولینگو

سرویس جدید دولینگو دو قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی «Roleplay» (نقش بازی‌کردن) و «Explain My Answer» (پاسخم را توضیح بده) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی Roleplay یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌توان با آن تمرین کرد. این چت‌بات به‌لطف GPT-4، پاسخگو و تعاملی است.

این چت‌بات کاربر را درون سناریوهای مختلف قرار می‌دهد. برای مثال می‌توانید درباره تعطیلات خود با یک شخصیت خاص در اپ دولینگو صحبت کنید. پس از پایان صحبت، چت‌بات درباره دقت و همچنین پیچیدگی پاسخ‌هایتان به شما بازخورد می‌دهد.

به گفته دولینگو، سناریوها توسط نیروی انسانی نوشته شده‌اند و از این موضوع که ادامه بحث مطابق با ورودی اولیه باشد، اطمینان حاصل می‌شود. علاوه‌براین، نیروی انسانی پیام اولیه در چت‌بات را می‌نویسد و به مدل هوش مصنوعی می‌گوید که از کجا گفت‌وگو را در دست بگیرد.

ویژگی «پاسخم را توضیح بده» به کاربران اجازه می‌دهد که به اطلاعات بیشتری درباره پاسخ‌های خود در یک درس، دسترسی پیدا کنند. این قابلیت بدون توجه به اینکه پاسخ درست یا اشتباه باشد، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند پس از پایان یک تمرین، وارد چت با اپلیکیشن شوند.

دولینگو مکس با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بالاتر از Super Duolingo قرار می‌گیرد که فاقد هرگونه تبلیغات است. دولینگو به‌طور مداوم پاسخ‌های Roleplay و Explain My Answer را بررسی می‌کند تا از عملکرد درست آن‌ها مطمئن شود. این دو ویژگی جدید درحال‌حاضر تنها برای زبان‌های اسپانیایی و فرانسه برای کاربران انگلیسی‌زبان در سیستم‌عامل iOS در دسترس است. در آینده این ویژگی‌ها برای زبان‌ها و پلتفرم‌های بیشتری عرضه خواهند شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها