کد خبر: ۹۹۹۷
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۹ پرتفوی در سه مرحله به حساب مشمولان جامانده واریز شد.
به گزارش جدید پرس:

سود عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ نیز در اواخر سال ۱۴۰۱ واریز می‌شود. اما وضعیت سهام عدالت جاماندگان دو دهک کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی مشخص شد؟

سهام عدالت جاماندگان جبه دو دهک کم‌درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی هنوز منتظر تصویب دولت است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در مورد آخرین وضعیت اختصاص سهام عدالت به بازماندگان دو دهک کم‌درآمدی و تحت پوشش نهادهای حمایتی توضیح داد.

حسین قربانزاده گفت: سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید. بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته شد و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شد.

قربانزاده افزود: در حال حاضر این مصوبه در مرحله رفع ایراد حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری است، بعد از آن باید دوباره دولت مصوب کند و برای اجرا به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ شود.

وی بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی آمادگی دارد. افراد مشمول به تعداد ۳.۵ میلیون نفر بازمانده سهام عدالت جاماندگان از دو دهک کم‌درآمد شناسایی شده و اطلاعات آن‌ها موجود است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: سهام دولت برای اختصاص به دو دهک کم‌درآمد هم شناسایی شده است. فقط منتظر مصوبه اصلاحی دولت هستیم. اگر ایراد حقوقی به مصوبه رفع شود، مراحل اختصاص سهام عدالت به دو دهک کم‌درآمد آغاز می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها