کد خبر: ۸۱۴۸
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
رییس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد؛
رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: زمان بازگشایی نماد پرسپولیس امروز (سه شنبه) مشخص و اعلام می‌شود اما نماد استقلال در روز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

پس از کشمکش های بسیار برای واگذاری سهام سرخابی ها، در نهایت سال گذشته واگذاری آنها با تلاش  دولت سیزدهم محقق شد و پس از سال ها، خصوصی سازی سهام استقلال و پرسپولیس به خط پایان رسید.

به دنبال اجرای این اقدام بزرگ، بازگشایی نماد سرخابی ها از جمله معضلاتی بود که به دلیل عدم انتشار صورت های مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به مرحله اقدام نمی رسید و اجرای آن  با تاخیر زیادی همراه شد.

 پس از پیگیری های انجام شده از سوی سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس برای بازگشایی هر چه سریعتر سهام سرخابی ها، در نهایت طی چند روز گذشته صورت های مالی ٢ باشگاه منتشر شد و خوش بینی های زیادی را بین طرفداران سرخابی ها برای بازگشایی نماد آنها ایجاد کرد.

 هفته گذشته رییس سازمان خصوصی وعده بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس در هفته جاری را داد و از شب گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه منتشر شد.

در این خبر آمده است: بازگشایی نماد پرسپولیس در همان روز منوط به ارسال گزارش مدنظر فرابورس (تاییدیه حسابرس  و قرار داد بازیکنان) است.

 براساس پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار ایرنا، رییس سازمان خصوصی سازی بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه  را تایید و اعلام کرد: زمان بازگشایی نماد پرسپولیس امروز (سه شنبه) مشخص و اعلام خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها