کد خبر: ۷۱۰۲
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
سبقت بازار سهام از نرخ تورم؛
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اکنون بازار سرمایه جلوتر از نرخ تورم در حرکت است، گفت: طی هفته گذشته به صورت روزانه شاهد خروج رقمی حدود 300 میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودیم.
تعداد بازدید : 1
به گزارش جدید پرس:

«امیرعلی امیرباقری»، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با پایگاه خبری جدیدپرس اعلام کرد: ارزش معاملات بازار سهام در هفته دوم مرداد ماه به صورت روزانه به دو هزار میلیارد تومانی رسید و می توان گفت به صورت روزانه شاهد خروج رقمی حدود 300 میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودیم.

وی اظهار داشت: عوامل داخلی و خارجی بر بدنه بازار سرمایه تاثیرگذار هستند اما اینکه روند بازار را به موضوع خاص ربط دهیم سبب اشتباه در تحلیل بازار می‌شود؛ بنابراین باید برای بازار چند متغیر را مورد توجه قرار داد.

امیرباقری تاکید کرد: نباید این مساله را از نظر دور داشت که اکنون بازار سرمایه جلوتر از نرخ تورم در حرکت است اما نباید همه سهم را با یک نظر و دیدگاه ارزیابی کرد.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: بازار سرمایه دیگر بازاری تحللی محور خواهد بود و سهامداران باید با نگاه تحلیلی وارد بورس شوند تا بازدهی مناسبی را از این بازار کسب کنند.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها