کد خبر: ۳۹۹۸
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
بازار سرمایه در یک قدمی رونق؛
کارشناس بازار سرمایه روند معاملات بورس را طی روزهای آتی مورد پیش‌بینی قرار داد و گفت: این روزها انتظارات برای احیای برجام با افزایش همراه شدهو بازار سهام هم از قبل عزم خود را جزم کرده بود تا با احیای برجام وضعیت بهتری پیدا کند.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

«احمد اشتیاقی» در ویدئویی که در اختیار پایگاه خبری جدیدپرس قرار داد به آینده معاملات بورس اشاره کرد و افزود: از اواخر اسفند 1400 تا پایان فروردین 1401 بازار با روند صعودی همراه شد که عامل اصلی آن مذاکرات برگزار شده در راستای احیای برجام بود.

اشتیاقی با بیان اینکه به نظر می رسد رفع ابهامات کلی برجام با آثار و تبعات خوبی بر روند معاملات بورس همراه شود، گفت: در صورت احیای برجام، بازار سرمایه بهترین بازار برای سرمایه گذاری خواهد بود، چراکه اکنون بازارهای مالی در اوج قیمتی قرار دارند و باید انتظار داشت که وجوه حاضر در بازار های مالی به سمت بازار سرمایه سوق پیدا کنند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: دلار نیمایی که اکنون با قیمت 25 هزار تومان در حال معامله است، با احیای برجام می تواند روند رو به رشدی را به خود بگیرد و تا کانال 28 هزار تومان افزایش پیدا کند که تحت تاثیر چنین اتفاقی شرکت های پذیرفته شده در بورس با افزایش سودآوری همراه خواهند شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها