کد خبر: ۲۳۴۱۵
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۸ واحدی ایستاد.
به گزارش جدید پرس:

چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۹۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۸ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۱ هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان رسید. «نوری»، «فملی» و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی باد»، «خساپا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۵۸ واحدی روی پله ۷۸۶ هزار و ۴۹۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۷ هزار و ۹۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۳۴۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۲۵ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۷۴۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۶ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ثبهساز، چدن، واتی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بنیرو، ختور و کمنگنز بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های زکشت، چخزر و مفاخر بیشترین افزایش قیمت و سهام کتوکا، افرا و غمینو بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، سیر و پی باد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سیر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات واعتماد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، اوصتا و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های پترول، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها پترول، خساپا و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کوثر بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها