کد خبر: ۱۱۶۹۲
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
در صورتی که نرخ دلار نتواند بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند، این ارز ممکن است به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

بازار ارز تهران در اولین روز هفته نوسان محدودی را ثبت کرد. هر برگ اسکناس آمریکایی دیروز در محدوده 32 هزار و 650 تومان به فروش رسید. به نظر می رسد. 

ورود بازیگران احتیاطی به بازار دلار ؟ 

برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند بازیگران احتیاطی در موقعیت خرید قرار گرفته اند، چرا که تصور می کنند سطح نااطمینانی های سیاسی و امنیتی افزایش یافته است. اگر این زوایه دید صحت داشته باشد، احتمال رشد قیمت دلار در روزهای آینده وجود خواهد داشت.

پیش بینی قیمت دلار 

در صورتی که نرخ دلار نتواند بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند، این ارز ممکن است به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد. 

بازارساز برای اینکه بتواند انتظارات افزایشی را در کوتاه مدت مدیریت کند، نیاز دارد که از محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومانی با دقت حفاظت کند، چرا که از نگاه تحلیل گران فنی در صورت عبور دلار از محدوه یاد شده، تقاضای بیشتری وارد بازار خواهد شد.

با این حال، بخش دیگری از معامله گران باور دارند تا زمان برقراری آرامش در داخل کشور و بهبود انتظارات درباره آینده برجام، بازارساز کار دشواری برای مدیریت دلار دارد و حداقل به دلیل کاهش تعداد فروشندگان‌،‌ بازارساز ناچار خواهد بود که ارز بیشتری را به بازار تزریق کند. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها