کد خبر: ۱۵۴۰۷
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
نشست «نوآوری باز در صنعت بیمه» با حضور معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای معاونان و مدیران بیمه ملت به میزبانی این شرکت برگزار شد.
به گزارش جدید پرس:

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، پیرو سلسله نشست‌های علمی و دانش‌افزایی مدیریت آموزش برای مدیران این شرکت، نشست «نوآوری باز در صنعت بیمه» با حضور سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و معاونان و مدیران بیمه ملت برگزار شد.

در این نشست، در خصوص مبحث ضرورت نوآوری باز در صنعت بیمه، ضرورت توسعه فعالیت‌های دانش بنیان و نگاه استارت آپی به توسعه کسب و کار بیمه‌ای، بحث و تبادل نظر شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با ابراز خرسندی از تلاش بیمه ملت درخصوص آموزش نوآوری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان برای مدیران مجموعه، به ضرورت سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: نگاه استارت آپی به توسعه کسب و کار بیمه‌ای سبب بهبود فرآیندها و صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مجموعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بتواند در مسیر این توسعه در کنار صنعت بیمه باشد تا این صنعت به ویژه شرکت بیمه ملت بتوانند با وسعت بخشیدن به توسعه فناوری در صنعت بیمه در کشور، به افزایش سهم بازار این صنعت کمک کنند.

ملکی‌فر با طرح نمونه‌های موفق از همکاری شرکت‌های بزرگ با استارت‌آپ‌های خلاق و نوآور در ایران و جهان، به عملکرد مناسب این شرکت‌ها در شناسایی و سرمایه‌گذاری جسورانه بر روی این کسب و کارها اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری فرهنگ استارت‌آپی در شرکت بیمه ملت، یک امر حیاتی برای آینده کسب و کارهای این شرکت خواهد بود.

در ادامه این نشست، حسن پولادی معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه ملت، بر نقش نوآوری در توسعه بازار و پیشرو بودن در صنعت بیمه را مهم قلمداد کرد.

همچنین امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت، بر افزایش ارتباطات و همکاری با مجموعه‌هایی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای سرعت گرفتن برنامه‌های نوآورانه در شرکت بیمه ملت تاکید کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها