کد خبر: ۹۶۲۷
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در مسکو افتتاح شد.
به گزارش جدید پرس:

 از سازمان توسعه تجارت، در مراسم آغاز به فعالیت رسمی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در محل مرکز نمایشگاهی (CROCUS EXPO) شهر مسکو، «علیرضا پیمان‌پاک» معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت به‌همراه سفیر جمهوری اسلامی در روسیه، عضو هیات رییسه مجلس، رییس فراکسیون تعاون مجلس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس و تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، مسوولان اقتصادی روسیه، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه توسط اتاق تعاون ایران و با مجوز سازمان توسعه تجارت در شهر مسکو، در گروه‌های کالایی، عمران و ساختمان، مواد غذایی و کشاورزی، انرژی، دانش بنیان و فناوری‌نوین، حمل و نقل، بانک و بیمه، لوازم خانگی و دکوراسیون، قطعات خودرو و ماشین‌آلات، صنایع، معادن و فلزات و صنایع وابسته طی روزهای ١۶ لغایت ١٩ شهریورماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضایی حدود ٢٠٠٠ متر مربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و تولیدکننده تخصصی تا ۱۹ شهریور برگزار می‌شود.

مرکز نمایشگاهی (CROCUS EXPO)، محل برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز نمایشگاهی جهان مطابق با استانداردهای بین‌المللی صنعت اکسپو و مجهز به تجهیزات مدرن جزو ۱۵ مرکز برتر نمایشگاهی در جهان و ۱۰ مرکز نمایشگاهی در اروپا و بهترین مرکز نمایشگاهی در شرق اروپا است.

با توجه به توسعه و افزایش تولید در کشور و اخذ استانداردهای جهانی در بسیاری از محصولات تولیدی ایران، رقابت‌پذیری و تنوع محصولات ایرانی نسبت به کشورهای مطرح در بازار هدف بسیار بالاست و می‌تواند به لحاظ کیفیت و تنوع رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

محصولات ایرانی به‌ویژه در حوزه ساختمانی کشاورزی و صنایع غذایی صنایع پائین دستی پتروشیمی و فرش دستباف قابلیت رقابت در بازار هدف را دارند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها