کد خبر: ۸۶۴۵
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
با برنامه‌ریزی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و اتاق بازرگانی زنجان، یک هیأت تجاری از این استان به ارمنستان اعزام شد.
به گزارش جدید پرس:

 از سازمان توسعه تجارت، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی زنجان، یک هیات تجاری متشکل از تولیدکنندگان و تجار معتبر حوزه نساجی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، معدن، ماشین‌آلات و صنایع ساختمانی از تاریخ 1 لغایت 3 شهریورماه به ارمنستان اعزام شدند.

اکبر گداری رایزن بازگانی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در این زمینه گفت: همایش تجاری میان اتاق بازرگانی زنجان و اتحادیه کارفرمایان جمهوری ارمنستان دوم شهریور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان برگزار شد و طی آن ماکاریان رییس اتحادیه کارفرمایان ارمنستان و ضرابی معاون اتاق بازرگانی زنجان به بیان توانمندی‌های تجار دو کشور پرداختند.

به گفته گداری، در این سفر تجاری تفاهمات مناسبی در خصوص صادرات در حوزه نساجی و تولید مشترک محصولات در خاک ارمنستان میان تولیدکنندگان زنجانی و طرف‌های ارمنی انجام گرفت که به‌زودی به عقد قرارداد ختم خواهد شد.

در زمینه بلاک چین، رمز ارز، فریلنسرینگ (دورکاری) نیز میان شرکت‌های فعال دو کشور در زمینه فناوری اطلاعات گفتگوهای مثبتی صورت گرفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها