کد خبر: ۲۳۹۰
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
خودروسازی مازراتی اخیرا از یک محصول جدید خود رونمایی کرده که نسبت به دیگر تولیدات آن قیمت بیشتری دارد.
به گزارش جدید پرس:

 مازراتی از گران‌ترین محصول با نام ام سی 20 که خودرویی روباز است رونمایی کرد. این کمپانی ساخت محصول جدید خود را تغییر دیدگاه کارخانه می‌داند. محصول جدید مازراتی سقف شیشه‌ای روباز دارد که این سقف با یک دکمه مات و شفاف می‌شود. همچنین باز و بسته شدن سقف این خودرو فقط 12 ثانیه طول می‌‌کشد و پشت صندلی راننده مخفی می‌شود. شیشه این سقف با مواد الکتروکرومیک ساخته شده است.

از لحاظ ظاهر، ام سی 20 به کوپه شباهت دارد، حتی درهای این محصول نیز همانند کوبه ام سی 20  رو به بالا باز می‌شود. ولی مازراتی این محصول را به زبان ایتالیایی با پسوند چلو یا آسمان، از کوپه متمایز کرده است. ام سی 20 به موتوری با قدرت 630 اسب بخار مجهز شده که 3 ثانیه طول می‌کشد تا از شتاب صفر به صد برسد. با این محصول در حداکثر سرعت می‌توان 320 کیلومتر در ساعت راند.

ام سی 20 قیمتی معادل 280 هزار دلار دارد که مشخص می‌شود نسبت به محصولات مشابه گران‌ترین خودرو کمپانی مازراتی است.

این شرکت می‌گوید که در مجموع سالانه می‌تواند هزار و 400 محصول از کوپه ام سی 20 و ام سی 20 روباز تولید و عرضه کند. طبق گفته‌های این کمپانی تاکنون هزار دستگاه از نوع کوپه ام سی 20 فروخته شده است.

مازراتی همچنین اشاره کرده که  محصول بعدی نسل جدید گرن‌توریزمو است که علاوه بر موتور بنزینی به موتور الکتریکی مجهز خواهد شد.

انتهای پیام

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها