کد خبر: ۲۲۴۴
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
در حالی معاون وزیر راه از مبارزه با فساد خبر و بر رعایت عدالت تاکید کرده که با دستور وی و درخواست نایب رئیس مجلس شهر مسکن مهر فردی از پرند به پردیس انجام شده است.
به گزارش جدید پرس:

 بر اساس مستندات موجود مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید طی نامه‌ای به رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت سایبری با اشاره به نامه شماره .... مشاور وزیر راه و مدیرکل حوزه وزارتی و پی‌نوشت نائیب رئیس مجلس در  خصوص رسیدگی به درخواست «ع گ» در رابطه با تقاضای افتتاح حساب «ع گ» خریدار امتیاز مسکن مهر «د ق» خواستار ادامه فرآیند ثبت‌نام و و اگذاری مسکن مهر و افتتاح حساب می‌شود.

در ادامه سرپرست سابق شرکت عمران پردیس نیز در نامه‌ای به عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران تاکید کرد:

بازگشت به نامه شماره ... مورخ ... شرکت در خصوص رسیدگی به درخواست آقای «ع گ» با کد ملی ... خریدار امتیاز مسکن مهر آقای «د» به استحضار می‌رساند با عنایت به عدم دسترسی ویرایش در سامانه مسکن مهر در خصوص انتقال امتیاز از شهر پرند به پردیس با توجه به ایجاد ظرفیت برای یک نفر  جهت تخصیص واحد خواهشمند است بر اساس مقررات و ضوابط وارده امر به ابلاغ گردد.

در نهایت عضو سابق هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران در نامه‌ای به سرپرست سابق عمران پردیس از موافقت مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با جابجایی شهر مسکن مهر متقاضی ذکر شده خبر داده و خواستار ادامه فرآیند ثبت‌نام و واگذاری مسکن مهر نامبرده شده بود.

به گزارش ... در حالی متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید اطرفا تهران (پرند، هشتگرد و پردیس) حدود 12 سال است که در انتظار تحویل مسکن  واحد خود هستند که مسئولان شهرهای جدید به سادگی حق و حقوق آنها را ضایع می‌کنند.

در زمان حاضر قیمت یک واحد مسکن مهر در شهر جدید بین 300 تا 450 مییون تومان است، این در حالی است که قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس و و احدی که تحویل «ع» شده حدود 1.2 میلیارد تومان است.

پایان/

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها