کد خبر: ۹۵۶۴
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
سهام عدالت در سه مرحله واریز شده است. سهام عدالت مرحله دوم در اردیبهشت واریز شده است. سهام عدالت سوم در خردادماه واریز شده است. سهام عدالت جاماندگان قرار است تیرماه واریز شود. جزئیات واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد.
به گزارش جدید پرس:

بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با اعلام شناسایی حدود ۳ میلیون نفر جامانده از سهام عدالت، شرایط ثبت‌نام برای سایر اقشار و گروه‌های جامانده در این طرح را تشریح کرد.

حسین امینی‌خواه گفت: بانک اطلاعاتی حدود ۳ میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با همکاری نهاد‌های مربوط، معاونت رفاه وزارت تعاون و کار و همچنین سازمان خصوصی شناسایی و اقدامات لازم انجام شده است.

به نقل از مشرق، بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با بیان اینکه شرایط ثبت‌نام برای سایر اقشار و گروه‌های جامانده از سهام عدالت اعلام می‌شود، عنوان کرد: سایت مربوط به انتقال سهام فوتی‌ها به وراث با توجه به اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار تا پایان شهریور راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌های سهام عدالت با بیش از ۴۹ میلیون نفر عضو بزرگ‌ترین تعاونی‌های اقتصادی کشور یک سرمایه بزرگ اجتماعی و اقتصادی محسوب می‌شوند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها