کد خبر: ۸۵۰۵
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
عضو انجمن اقتصاد ایران
عضو انجمن اقتصاد ایران با بیان اینکه تاکنون حباب اخبار برجام تاثیرگذار بر بازارهای مالی کشور بوده است، گفت: با توجه به نوسانات موجود در کشور، تنوع سبد سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات با اهمیتی است که باید در دستور کار دارندگان سرمایه قرار بگیرد.
تعداد بازدید : 1
به گزارش جدید پرس:

مهدی آزادواری، عضو انجمن اقتصاد ایران در گفت و گو با پایگاه حبری جدید پرس روند فعلی بازارهای مالی را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: سرمایه‌گذاران باید در وضعیت فعلی اقتصاد کشور، دارایی خود تقسیم و به صورت سبد سرمایه‌گذاری کنند، چراکه این امر باعث کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و نیز افزایش بازدهی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به نوسانات موجود در کشور، تنوع سبد سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات با اهمیتی است که باید در دستور کار دارندگان سرمایه قرار بگیرد.

آزادواری به اثر روانی توافق در برجام اشاره و  تاکید کرد: تا مدتی افرادی که تخصص سرمایه گذاری در بورس نداشتند وارد این بازار شدند، این بازار باید اصلاح شود.

عضو انجمن اقتصاد ایران گفت: اصلاحی که باید در خصوص سرمایه گذاران بازار سرمایه، انجام شود رخ نداده است و هنوز شاهد خروج نقدینگی سهامداران حقیقی از این بازار هستیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها