کد خبر: ۹۸۴۲
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
چرا بازی ما و گل‌گهر در روز شنبه برگزار شد؟
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
به گزارش جدید پرس:

تیم فوتبال پیکان روز گذشته در شرایطی مقابل گل‌گهر یک بر صفر شکست خورد که از قبل بازی اعضای تیم خودروسازان نسبت به برنامه سازمان لیگ برای این دیدار اعتراض داشتند.

پیکانی‌ها که روز سه‌شنبه گذشته مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قهرمان فصل پیش را متوقف کرده بودند، نسبت به سایر تیم های لیگ یکروز کمتر استراحت داشتند و با فشردگی زیاد مقابل گل‌گهر قرار گرفتند. همین موضوع موجب اعتراض آنها شده است.

منصور باقری هافبک وسط پیکان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌ ما هرچه فکر می‌کنیم هیچ دلیل منطقی ای برای اینکه بازی‌مان روز شنبه برگزار شود، پیدا نمی‌کنیم. ما یک بازی سنگین با استقلال در ورزشگاه آزادی داشتیم که نتیجه خوبی هم گرفتیم. با این وضعیت چرا باید یکروز کمتر از سایر تیم ها استراحت کنیم و شنبه مقابل گل‌گهر به میدان برویم؟

 

او ادامه داد: دوستان می‌گفتند اردوی تیم ملی قرار است برگزار شود و مجبور بودند بازی ها را روز شنبه بگذارند، اردوی تیم ملی که از چند روز قبل مشخص بود به تاخیر افتاده، چرا بازهم بازی ما و گل‌گهر را در روز شنبه قرار دادند تا تیم ما با خستگی زیاد به مصاف گل‌‌گهر برود. ما واقعا از این موضوع ناراحتیم اما چیزی که مشخص است با همین برنامه ریزی اشتباه 3 امتیاز از ما گرفته شد چراکه نتوانستیم مثل دیدارهای قبلی سرحال و قبراق و با تمام توان مقابل گل‌گهر به میدان برویم.

هافبک جوان پیکان با اشاره به روند بازی با گل‌گهر تاکید کرد: با وجود اینکه از نظر بدنی خسته بودیم، اما بازهم نمایش خوبی داشتیم. ما روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم اما موقعیت خاص دیگری به حریف ندادیم و واقعا بدشانس هم بودیم که توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. به تیر دروازه زدیم، از دو قدمی توپ را گل نکردیم. فکر می‌کنم همه چیز دست به دست هم داد تا 3 امتیاز به راحتی از چنگ‌مان برود.

باقری درباره جوانی تیم پیکان عنوان کرد: دیگر همه می‌دانند که ما جوان‌ترین تیم لیگ برتر و حتی آسیا هستیم که با هزینه ای بسیار پایین در لیگ شرکت می‌کنیم. فیلم بازی های ما را تماشا کنید و ببینید با این حد جوانی چقدر زیبا بازی می‌کنیم. ما روی زمین فوتبال می‌کنیم و این را مدیون کادرفنی خوب و توانمندمان و در راس آن آقای مجتبی حسینی هستیم.

هافبک پیکان همچنین گفت: کاری که باشگاه پیکان در سال های اخیر انجام داده و جسارتی که آقامجتبی(حسینی) در میدان دادن به بازیکنان جوان داشته اقدامی کم نظیر در فوتبال ایران است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

باقری در پایان افزود: اگرچه بازی با گل‌گهر را با بدشانسی واگذار کردیم اما از نظر نتیجه واقعا خوب کار کردیم و سعی می‌کنیم این روند خوب را حفظ کنیم. انشاالله بعد از تعطیلات لیگ نیز با قدرت کارمان را شروع می‌کنیم و برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم تا بتوانیم این شکست را جبران کرده و به وضعیت آرمانی خود برگردیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها