کد خبر: ۹۵۲۷
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
انتقاد داور بین‌المللی از استعمال دخانیات در ورزشگاه
داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به استعمال سیگار در ورزشگاه‌ها انتقاد کرد.
به گزارش جدید پرس:

علیرضا فغانی امروز در برنامه صبح‌گاهی شبکه سوم سیما حضور یافت و صحبت‌های مختلفی را درباره مسائل مربوط به داوری انجام داد. یکی از بخش‌های مهم و جالب این گفت‌وگو انتقاد فغانی از سیگار کشیدن در ورزشگاه‌ها بود.

داور بین‌المللی فوتبال ایران که در هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر قضاوت کرد، با اشاره به گرفتگی صدای خود گفت:‌«در دو بازی‌ که در اصفهان (سپاهان- فولاد) و قائمشهر (نساجی- مس کرمان) قضاوت کردم، متاسفانه سیگار کشیدن آزاد بود. این موضوع باعث می‌شود یک دود سنگین وسط زمین بیاید. هوا همین‌طور به خودی خود آلوده است اما دود سیگار هم احساس می‌شود و اذیت می‌کند. مسئولان باید فکری به حال این مسئله کنند.»

او افزود: «در قائمشهر رطوبت هوا یک مه غلیظ ایجاد کرده بود اما دود سیگار هم واقعا اذیت می‌کند.»

 
 

او در نهایت، خطاب به سعید اکبری مجری برنامه هم گفت:‌«البته بچه‌های شما (خبرنگاران) هم بعضی‌هایشان در راهرو سیگار می‌کشیدند!»

فغانی در شرایطی از استعمال دخانیات در ورزشگاه‌ها گلایه کرد که مسئولان بارها از ممنوعیت کشیدن سیگار در این مکان‌ها صحبت کردند اما همچنان شاهد این موضوع هستیم.

البته در ادامه مشخص شد که با توجه به فصل برداشت محصول برنج، این دود ناشی از آتش زدن کاه در مزارع شالیزار است و ارتباطی به استعمال دخانیات در استادیوم نداشته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها