کد خبر: ۹۴۵۹
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
مقاومت 101 دقیقه‌ای روی اعصاب فولاد
حامد لک، یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را در تیم فولاد سپری کرده است.
به گزارش جدید پرس:

این دروازه‌بان سابق پرسپولیس، روز گذشته ستاره تیمش در دیدار مقابل فولاد بود. گلری که برای چهارمین کلین شیت در پنج هفته در رقابت‌های این فصل، با خونسردی و تمرکز قابل توجهی وارد دیگ جوشان فولاد آره‌نا شد و در نهایت نیز مقاومتش برابر حملات گاه و بیگاه بازیکنان فولاد شکسته نشد.

او در پایان مسابقه آماج حملاتی از سوی مربیان فولاد از حمید رجبی تا سیدمحمد علوی سرپرست تیم قرار گرفت که او را عامل وقت‌کشی در بازی می‌دانستند. بعد از ترقه‌ای که زیر پای لک منفجر شد، او نزدیک به سه دقیقه را روی زمین خوابیده بود، اما وقفه اصلی زمانی رخ داد که داور در پی ناآرامی‌ها تصمیم گرفت با یک حرکت تهاجمی اخطاری به هواداران فولاد بدهد تا از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند. بنابراین اقدام به قطع بازی کرد.

البته پیش از آن‌که این اتفاقات در نیمه دوم روی دروازه جنوبی فولاد آره‌نا رخ بدهد، در بین دو نیمه حاشیه تند بین لک و مهدی هاشمی‌نسب بروز کرده بود. این دو که در مسابقه سال گذشته میان پرسپولیس و فولاد با همدیگر به شدت درگیر شده بودند، بین 2 نیمه با یکدیگر رو در رو شدند و این موضوع باعث ایجاد تنش تند میان این 2 چهره جنجالی فوتبال ایران شد.

 

چیزی که علی علیزاده نیز در پایان مسابقه و در گفتگو با خبرنگاران و همچنین فوتبال برتر به آن اشاره کرد اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، باشگاه فولاد بدون صحبت درباره این موضوع از آن گذشت تا انتقادات فولادی‌ها از گلر سابق‌شان معطوف به مسئله وقت‌کشی باشد.

در نهایت، وقتی بازی بعد از 101 دقیقه با سوت داور با تساوی به پایان رسید، حامد لک در مسیر رختکن بود که فردی با بی‌سیم وارد زمین شد و بین او و گلر مس رفسنجان، درگیری تازه‌ای صورت گرفت. اتفاقی که با ورود کریستوفر کنت گلر فولاد، بهنام مددی مدیر رسانه‌ای مس و اعضای کادر دو تیم، به جاهای باریک نکشید اما تصاویر زیادی از آن ثبت شد که اوج عصبانیت لک نسبت به این برخورد را نشان می‌داد.

برنامه فوتبال برتر، شب گذشته از دوربینی که در بالای ورزشگاه ثبت شده بود، لحظاتی از این درگیری را نشان داد و سپس لحظه‌ای را که حامد لک با وساطت دیگران و بدون درگیری به رختکن می‌رود، به تصویر کشید. در این تصاویر نیز مشخص است که با وجود اتفاقاتی که میانه زمین رخ داده، درگیری در حد خیز این دو به سمت یکدیگر باقی مانده و کار به جاهای باریک‌تر نکشیده است.

لک، روز گذشته، یکی از بهترین روزهای گلری خود را پشت سر گذاشت. او که قبلا هم نشان داده در این نوع نمایش تبحر خاصی دارد، به گفته خودش همان کاری را کرد که خود فولادی‌ها هم گاهی در مسابقات‌شان انجام می‌دهند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها