کد خبر: ۹۴۱۵
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
نیمکت جذاب و هیجانی تیم ملی در جام جهانی؛
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، همه چیز برای بازگشت کارلوس کیروش به تیم ملی ایران مهیا بود که براساس آخرین خبرها به جای حضور یک مربی سرد و بی حاشیه یعنی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ملی، قرار است هواداران یک نیمکت جذاب و هیجانی را با حضور کیروش در جام جهانی تجربه کنند.
به گزارش جدید پرس:

به گزارش جدیدپرس، با اتمام انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس، گزینه نخست سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش پرتغالی بود که با اعلام وزیر ورزش مبنی بر حمایت از هر تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربى تیم ملى، مهر حضور کیروش به ایران زده شد و آخرین شنیده ها نیز از توافق اولیه فدراسیون با سرمربی پرتغالی حکایت دارد.

همان طور که پیش بینی می‌شد با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال در حال رقم خوردن است و دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس خبرهای رسیده، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به توافق رسیده و این مربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال قرار دارد.

قرارداد کی‌روش تا پایان جام‌جهانی است و پس از آن درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

گفته می شود این مربی تا پایان هفته در تهران حاضر خواهد شد.

در همین زمینه سیدحمید سجادى در نشست خبرى امروز خود در خصوص آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و جلسه ای که با ملی پوشان در قطر برگزار کرد، به صحبت پرداخت.

وی گفت: هرچند انتقاداتی در مورد جلسه با ملی پوشان مطرح شد اما باید بگویم این سفر بر اساس دستور رییس جمهور به منظور پیگیری امور تیم ملی انجام شد و به همین دلیل به قطر رفتم. در سفر به قطر حمید استیلی به بنده اعلام کرد برخی بازیکنان تیم ملی قصد دارند با شما جلسه ای داشته باشند و با توجه به تجربه ای که داشتم نزد سرمربی تیم ملی رفتم و به وی اطلاع دادم بازیکنان چنین درخواستی را مطرح کرده اند و اسکوچیچ نیز عنوان کرد مشکلی با برگزاری این جلسه ندارد.

سجادی افزود: به هیچ وجه صحبتی در مورد مسائل فنی مطرح نشد و بازیکنان نیز به خود اجازه نمی دهند در مورد چنین مسائلی ورود کنند و بنده نیز خود را مستثنی از این مسئله نمی‌دانم.

*گفتم اگر مى خواهید زیدان را هم بیاورید!

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم هر تصمیمی در مورد نیمکت تیم ملی گرفته می شود، عاقلانه، فنی و درست باشد، گفت: به ماجدی اعلام کردم هر کسی را اعم از مربیان داخلی و خارجی قصد دارید بیاورید، حتی گفتم اگر کی روش را می خواهید بیاورید پولش را می دهیم و گفتم اگر زیدان را نیز می خواهید بیاورید تشریفات خاص آن را انجام دهید و هیچ دغدغه ای در مورد مسائل مالی مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نخواهید داشت.

* استعلامى در خصوص کى روش از ما نگرفتند

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی در صورت استعلام، چیست؟ اظهار کرد: به مسائل فنی هیچ فدراسیونی اعم از فدراسیون فوتبال ورود نمی کنیم و به سرپرست سابق فدراسیون فوتبال نیز اعلام کردیم هر تصمیمی بگیرید از آن حمایت خواهیم کرد و فدراسیون فوتبال در این رابطه باید تصمیم‌گیری کند و پای تصمیمی که می گیرد، بایستد و باید بگویم که هیچ استعلامی نیز از وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها