کد خبر: ۹۳۳۶
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
بورسی شدن استقلال و پرسپولیس این مزیت را داشت تا هواداران از رقم قرارداد بازیکنان تیمشان مطلع شوند و مشخص شود این دو تیم پرطرفدار چه مبالغی را صرف خرید بازیکن، تمدید قرارداد و حتی کادرفنی کرده اند.
به گزارش جدید پرس:

 اما برخلاف انتظار هنوز اکثر تیم های صنعتی از اعلام این جزییات خودداری کرده اند که این موضوع با انتقاد قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی همراه شد و تاکید کرد تیم هایی مثل سپاهان،گل گهر، مس کرمان، پیکان،ذوب آهن، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک برخلاف استقلال و پرسپولیس هیچ گونه شفافیت مالی ندارند.

در همین راستا باخبر شدیم یکی از تیم های شهرستانی که کادری قوی و مجرب دارد و خرید های پرسروصدایی هم در نقل و انتقالات داشته ارقامی پرداخت کرده که شاید حتی در پرسپولیس و استقلال هم پرداخت نشده باشد. سرمربی این تیم رقم قراردادش ۲۵ میلیارد تومان است که با آپشن هایی مثل قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی یا کسب سهمیه آسیایی این رقم به ۳۲ میلیارد تومان هم میتواند افزایش یابد!

دستیار اول او ۱۵ میلیارد، دستیار دوم ۱۲ میلیارد و مربی دروازه بان های این تیم نیز ۱۰ میلیارد قرارداد بسته اند! که احتمالا این کادرفنی، گران ترین کادرفنی ایرانی لیگ برتر در فصل جاری خواهد بود. قرارداد مدیر رسانه ای این تیم ۵۰۰ میلیون تومان و عکاس اختصاصی سرمربی که در چند تیم دیگر هم همراه او بوده ۸۰۰ میلیون تومان است!

طبق اخبار دریافتی قرارداد ۵ بازیکن این تیم نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بسته شده و به همین دلیل آنها ترجیح دادند قید حضور در تیم های دیگر را بزنند. علاوه بر این باید به چند بازیکن و عضو کادر که خارجی هستند به دلار پرداختی داشته باشند! مدیرعامل این باشگاه به مدیران بالادستی خود در توجیه این ریخت و پاش ها وعده قهرمانی در لیگ یا حذفی را داده است!

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها