کد خبر: ۹۱۰۷
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
ساپینتو به باشگاه تاکید کرده یک هافبک بازیساز خوب را به خدمت بگیرند که اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال در آینده و با توجه به اینکه تیم‌ها آماده و هماهنگ‌تر می‌شوند دچار مشکل خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و سقوط این تیم به رده چهارم جدول گفت: فکر می‌کنم هفته چهارم همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس بتواند صدرنشین لیگ شود. شکست سپاهان در ثانیه‌های پایانی، تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و تساوی گل گهر برابر مس کرمان باعث شد پرسپولیس با یک برد دو بر صفر برابر نفت آبادان به صدر جدول دست یابد.

وی ادامه داد: استقلال برابر نفت مسجد سلیمان نمایش خوبی نداشت، همانند چند دیدار گذشته نیمه اول سردرگم و ناهماهنگ بود و ما حرکت خاصی از تیم ساپینتو ندیدیم. در نیمه دوم هم ساپینتو امیدوار بود مثل دو دیدار گذشته با تغییراتی که در ترکیب صورت می‌دهد بتواند با یک برد اقتصادی پیروزی را از آن خود کرده و به سه امتیاز دست یابد اما نفت مسجد سلیمان که از بازیکنان جوان و بی نام و نشان سود می‌برد آنقدر عملکرد خوبی داشت که اجازه گلزنی به استقلال را نداد.

وی ادامه داد: گفته می‌شود ساپینتو به باشگاه تاکید کرده یک هافبک بازیساز خوب را به خدمت بگیرند که اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال در آینده و با توجه به اینکه تیم‌ها آماده و هماهنگ‌تر می‌شوند دچار مشکل خواهد شد.

اکبری در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان تهران گفت: مجتبی حسینی تیم جوان و خوبی را روانه لیگ کرده، او یک مربی بادانش است، شناخت بسیار خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد و به طور حتم در این چند روز تمریناتش را بر اساس نقاط قوت و ضعف استقلال طراحی می‌کند تا بتواند استقلال را در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش زمین گیر کند. آبی‌ها هم می‌دانند اگر می‌خواهند دوباره به بالای جدول برسند باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند هواداران هم صبرشان لبریز خواهد شد و شرایط برای کادر فنی سخت‌تر می‌شود. بنابراین باید ساپینتو از همان ابتدا با یک تیم خوب برای مقابله با پیکان به میدان برود تا کارش به دقایق پایانی و اما و اگر کشیده نشود.

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و اینکه گفته است می‌خواهد کارلوس کی روش را دوباره به تیم ملی ایران برگرداند گفت: در خصوص مهدی تاج صحبت‌های زیادی شده است و خیلی‌ها درباره انتخاب فردی که به فوتبال ما ضربه سنگینی زده بود صحبت کردند، اینکه چرا او دوباره رئیس فدراسیون شده واقعاً برای همه مبهم است اما در خصوص اینکه او گفته است کارلوس کی روش را دوباره به ایران خواهد آورد تا هدایت تیم ملی ایران را در جام جهانی به عهده بگیرد بیشتر به شعار شبیه است تا واقعیت.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: او می‌داند اکثر علاقه مندان به فوتبال نسبت به کی روش حس خوبی دارند و از این روش می‌خواهد مردم را به سمت خود بکشاند. اعتقاد دارم در این مقطع اسکوچیچ گزینه بهتری است زیرا او تیم ملی را کاملاً می‌شناسد البته یک نکته فراموش نشود که نشستن روی نیمکت جام جهانی برای هر مربی یک افتخار است و همه تلاش می‌کنند تا به این افتخار دست یابند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها