کد خبر: ۸۹۸۰
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
خداداد عزیزی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: از سرمربیان سابق تیم ملی بپرسید که من بازیکن فرمانبرداری برایشان بودم یا نه.
به گزارش جدید پرس:

 عزیزی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: شیوه برگزاری انتخابات فدراسیون، برای فوتبال منطقی نیست. امیدوارم اساسنامه تغییر کند تا انتخابات بهتر از گذشته برگزار شود.

وی درباره احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران و اینکه او را حامی دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی تیم ملی می‌شناسند، گفت: حامی هیچ‌کس نیستم. براساس نتایج اسکوچیچ درباره او قضاوت کردم. بارها گفته‌ام که موافق بازگشت کی‌روش نیستم چون آزموده را آزمودن خطاست. با کی‌روش ۲ بار به جام جهانی رفتیم و با اسکوچیچ هم این کار را کردیم.

عزیزی گفت: در هشت سالی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود در جام جهانی نتیجه نگرفتیم. توقع من از کی‌روش این بود که در جام ملت‌ها روی سکو برویم که اینگونه نشد.

وی درباره انتقادی که از او می‌شود مبنی براینکه بازیکن فرمانبرداری نبوده اما حالا از دخالت بازیکنان تیم ملی در موضوع تعیین سرمربی انتقاد می‌کند، گفت: مربیان من مثل علی پروین، محد مایلی‌کهن، جلال طالبی، ابراهیم قاسمپور و برانکو ایوانکوویچ هستند و می‌توانید سوال کنید که فرمانبردار بودم یا نه.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که بحث وی درباره موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی بود که در زمان فوتبال، هیچگاه درباره آن اظهارنظر نمی‌کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها