کد خبر: ۸۷۶۶
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
در یک هفته اخیر هم خبرهای مختلفی در مورد قطعی یا منتفی شدن حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس منتشر شد و هنوز هم مدیران این باشگاه نمی‌دانند داستان جذب دومین مهاجم خارجی به کجا خواهد رسید.
به گزارش جدید پرس:

 جالب اینجاست که یکشنبه‌شب خبرگزاری فارس خبری پیرامون امضای الکترونیکی قرارداد از سوی دیاباته منتشر کرد ولی این خبر دیروز از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. قرمزها قرار است مانند خبر لوکادیا در مورد دیاباته نیز به محض امضای قرارداد الکترونیکی و ارسال آن، اطلاع‌رسانی کنند.

امیر علی‌حسینی، مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس مراحل مذاکره با شیخ دیاباته را پیگیری می‌کند ولی هنوز قراردادی میان باشگاه و این بازیکن انجام نشده است. نکته دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم سابق استقلال را از طریق ایجنت فرانسوی انجام می‌دهد، هر چند که در چند روز گذشته برخی از ایجنت‌های ایرانی هم در تلاش بودند تا پروسه حضور این بازیکن در پرسپولیس را به تأخیر بیندازند.

روز گذشته اما یکی از مسئولان پرسپولیس درخصوص اینکه بالاخره دیاباته به این تیم خواهد آمد یا خیر، گفت: «متأسفانه رسانه‌ها براساس حدس و گمان خودشان در مورد این بازیکن خبر منتشر می‌کنند. برای دیاباته قرارداد الکترونیکی ارسال نشده و این خبر صحت ندارد. با توجه به اینکه دیاباته به کشور محل تولدش (مالی) رفته است، بحث حضور او در ایران کمی زمان‌بر است چراکه این بازیکن باید به فرانسه برگردد و سپس از طریق ترکیه یا دوبی به ایران بیاید.»

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان حضور دیاباته را در پرسپولیس قطعی دانست، تأکید کرد: «این بازیکن به ما قول داده که امروز یا فردا خودش را به ایران برساند. از نظر ما مشکلی وجود ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته ظرف یکی‌دو روز آینده به ایران می‌آید تا در باشگاه پرسپولیس قراردادش را امضا کند.»

آیا دیاباته آماده است؟

پرسپولیس در حالی اقدام به جذب دیاباته کرده که لوکادیا مهاجم هلندی این تیم به‌دلیل دوری از شرایط مسابقه هنوز آماده نیست. این موضوع حتی با نارضایتی یحیی گل‌محمدی همراه شده و حالا باید دید آیا دیاباته هم شرایطی مشابه لوکادیا دارد یا اینکه شرایط ایده‌آلی برای همراهی پرسپولیس خواهد داشت. پرسپولیس 2جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد و با جذب شیخ دیاباته، امکان خرید یک بازیکن دیگر هم برای این باشگاه وجود خواهد داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها