کد خبر: ۸۶۶۵
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی به جدایی پرسپولیسی شدن کاوه رضایی واکنش نشان داد.
به گزارش جدید پرس:

انتقال کاوه رضایی به استقلال به دلیل پر شدن لیست آبی‌ها منتفی شد و اکنون شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته است.

ظاهرا مهاجم استقلالی که تا همین چند روز پیش از او به عنوان بمب نقل و انتقالات آبی‌ها نام برده می‌شد مذاکراتی را با سرخپوشان انجام داده که این اتفاق اصلا به مذاق طرفداران و پیشکسوتان استقلال خوش نیامده چرا که با پرسپولیسی شدن رضایی یک یاغی دیگر به لیست بلند بالای بازیکنان مشترک سرخابی‌ها اضافه خواهد شد و همین مسئله باعث واکنش سنگربان سابق استقلال شده است.

پرویز برومند در یک پست مشترک اینستاگرامی با اشکان درویشی مجری تلویزیون با کنایه به لقب یاغی برای رضایی و مقایسه آن با سریال معروف یاغی که این روزها طرفداران زیادی دارد به این موضوع واکنش نشان داده است.

«قبل از هرچیزی کاوه جان اگه تصمیم به رفتن گرفتی یادت باشه دیگه تو این دوره زمونه جای یاغی‌ها شبکه نمایش خانگیه نه توی زمین فوتبال و یاغی الان برای ایرانی‌ها علی شادمانه نه تو عزیزم.

بگذریم از اینکه به احتمال زیاد اخباری که شنیده میشه درسته اما دو تا مطلب مهم:

آقای کاوه خان رضایی یادت باشه اگه ایران تورو میشناسن مدیون همین هوادار استقلالی و اینو یادت باشه این هوادار زیر پرچم ناصرخان یاد گرفته که گلبرگ مغرور بمونه و اصلا التماس نکنه و گردن کج نکنه.

و همونجایی که پست آخرت رو پاک کردی باید میذاشتیمت کنار نه الان؛ اگه خیلی متعصب استقلالی بودی یه نیم فصل فقط هوادار میموندی و حمایت و تشویق میکردی نه مثل الان پیاده روی روی اعصاب هوادار!!

نقل و انتقالات شگردهای خاص خودش رو داره و بخصوص در ایران کلا متفاوت تر از هر کجای دنیاست و تیم‌حرفه ای و کاربلد میخواد و با خواهرزاده و برادرزاده و دایی و عمو و مشورت و دخالت فامیل نمیشه جمعش کرد.»

 
 

یک استقلالی کاوه رضایی را شست وپهن کرد

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها