کد خبر: ۸۵۳۲
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
یک رسانه انگلیسی مدعی شد که سرمربی منچستریونایتد از جنجال که ستاره پرتغالی این تیم برای ترک اولدترافورد به راه انداخته خشمگین است.
به گزارش جدید پرس:

کمتر از یک هفته به تعطیلی بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است اما هنوز مشخص نیست که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند یا نه.

دلیل اصرار ستاره پرتغالی به جدایی از تیمی که تنها سال گذشته به آن برگشت، جا ماندن شیاطین سرخ از فهرست تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا است، تورنمنتی که او رکوردار گلزنی در آن است و نمی‌خواهد این رکورد را از دست بدهد. به همین خاطر او می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و ظاهراً به بازی برای رقبای تیم‌های سابقش مانند اتلتیکومادرید (رقیب همشهری رئال مادرید در لالیگا) و ناپولی (رقیب یوونتوس در سری A) هم راضی است. او حتی به خروج از 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا برای بازگشت به اسپورتینگ لیسبون هم راضی شده است.

این موضوع به منچستری‌ها و هواداران این تیم برخورده و سرمربی آنها اریک تن‌هاخ را هم عصبانی کرده است. طبق گزارش نشریه سان، تن‌هاخ از وضعیت و بلاتکلیفی رونالدو که آن را به یک سیرک تشبیه کرده عصبانی و نگران است که این وضعیت روی روند بازسازی منچستریونایتد تأثیر منفی بگذارد. از قرار معلوم تلاش بی‌وقفه رونالدو برای ترک منچستریونایتد نارضایتی سایر بازیکنان را هم در پی داشته و جو رختکن تیم را به تنش کشیده است.

سان نوشته است که تن‌هاخ و رونالدو پس از باخت دوم شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر برنتفورد، جلسه‌ای دو ساعته داشته‌اند و در آن تن‌هاخ مراتب نارضایتی خود از رویکرد ستاره 37 ساله‌اش را به اطلاع او رسانده است. دقیقاً چند روز بعد از این جلسه بود که تن‌هاخ منچستریونایتد را بدون رونالدو در اولدترافورد به مصاف لیورپول فرستاد و شاهد پیروزی 2 بر یک مردانش برابر رقیب دیرینه بود.

رونالدو تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها