کد خبر: ۸۱۱۵
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
چندی پیش تعداد دنبال کننده‌های ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به بالای ۳۰۰ میلیون رسید و همین موضوع باعث افزایش درآمد این ستاره از اینستاگرام شد
به گزارش جدید پرس:

 نام کریستیانو رونالدو در صدر لیست ثروتمندان سالانه اینستاگرام قرار دارد، افراد این لیست می‌توانند بیشترین هزینه را برای یک پست تبلیغاتی دریافت کنند. این فوتبالیست ۱.۶ میلیون دلار (۱.۲ میلیون پوند) برای تبلیغ یک محصول در شبکه‌های اجتماعی از صاحب محصول دریافت می‌کند.

درآمد عجیب آقای فوتبالیست

کاپیتان پرتغالی که با رد نوشابه کوکاکولا در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، اسپانسر یورو ۲۰۲۰ را نابود کرد، حالا در صدر لیست پردرآمدترین افراد مشهور از اینستاگرام قرار دارد. این نخستین بار است که یک فوتبالیست در رتبه‌بندی سالانه به مقام اول می‌رسد. در این لیست نام مشهورترین افراد آمریکایی در صنعت تلویزیون، فیلم و موسیقی به چشم می‌خورد.

مبلغی که رونالدو می‌تواند برای یک پست تبلیغاتی دریافت کند نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت و تقریباً نسبت به سال ۲۰۱۹ دو برابر شد. رونالدو در سال ۲۰۱۹ با درآمد ۸۸۹ هزار دلاری در جایگاه لیست ثروتمندان اینستاگرام قرار داشت. تخمین زده می‌شود که این بازیکن ۳۶ ساله سالانه بیش از ۴۰ میلیون دلار از اینستاگرام درآمد کسب می‌کند که بیشتر از دستمزد وی به عنوان بازیکن در باشگاه یوونتوس در سری آ ایتالیا است.

رونالدو با بیش از ۳۰۰ میلیون طرفدار بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد که از ابتدای سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون نفر به تعداد دنبال کننده‌هایش اضافه شده و همین افزایش مخاطب نیز موجب بالا رفتن هزینه تبلیغات در صفحه این فوتبالیست مشهور شده است. برند‌هایی که رونالدو در اینستاگرام تبلیغ آنها را کرده شامل شامپو ضد شوره سر Clear است که این تبلیغ‌ها از تلویزیون نیز پخش می‌شوند.

مایک بندر، یکی از بنیانگذاران HopperHtoj، که لیست سالانه غیررسمی برترین‌های اینستاگرام را تهیه می‌کند، گفت: "با شروع یورو در اوایل ماه جاری و چند حرکت بحث برانگیز بازاریابی طی چند هفته گذشته، درآمد رونالدو سر به فلک کشیده است. "

لیست ۱۰ ثروتمند اینستاگرام یک ستاره ورزشی دیگر نیز دارد که لیونل مسی رقیب رونالدو است و در رده هفتم قرار دارد؛ مسی می‌تواند تقریباً ۱.۲ میلیون دلار برای یک پست دریافت کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها