کد خبر: ۶۶۲۱
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
ایوانکوویچ: مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم!
برانکو، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در تازه‌ترین اظهاراتش و در پاسخ به علاقه‌اش برای حضور در تیم ملی ایران عنوان کرده است مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارد.
به گزارش جدید پرس:

 به نقل از رسانه کروات وکرنیجی، برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، همچنین پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران را هم دارد.

برانکو در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پاسخ به احتمال حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفته است: من سرمربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ تمدید کردم اما یک بند در قراردادم دارم که در صورت جدایی باید جریمه‌هایی به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم. بنابراین در صورتی پیشنهادی را قبول می کنم که در جای دیگری شرایط بهتری پیدا کنم و پیشنهاد خوبی برسد، در این صورت مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم.

گفتنی است برانکو ایوانکوویچ طی چند سال اخیر همواره یکی از بزرگ ترین آلترناتیوها برای سرمربیان مختلف تیم ملی ایران بوده است. ضمن این که هواداران پرسپولیس نیز همچنان امیدوارند برانکو را باز هم روی نیمکت تیم خود ببینند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها